ponedeljek, 1. avgust 2016

To je to

Ne vem kako začet. Enkrat sem že bila v tej situaciji, da sem šla občutke ob breakupu izlivat v blog. Zdaj sem spet tuki, zaradi iste osebe. Nazadnje so šla tri leta v kurac, potem sem bila pa butasta in zdaj jih je pet.

Tole pišem na blef, ne vem kaj bo ratal ampak moram se nekako zamotit. Če se zamotim sem v redu. Če za sekundo pogledam stran in se spomnim nate nisem več. Kakšen teden nazaj sem napisala en kratek odstavek o heartbreaku. Well it all went to hell. En mesec mučenja, obsesiranja kaj bo in zakaj, kaj sem naredila narobe. Tega je končno konec. In zdaj moram probat bit srečna brez tebe.

V soboto smo se mel fajn. Ženski večer se je spremenil v ženski večer z enim nepoznanim decom, ki se je zadnji moment prikazal s svojim pirom, ampak ne šteje ker je bolj softič. Po prvi fazi veselja je (kot ponavadi) prišla druga faza depresije. Vsi, ki vam je mar zame, sej vem, da sem lahko res vesela da imam takšne prijatelje. Sam vsi vemo, da ni čist isto. Zato, Ana, če jokam za hišo ob pol treh, mi ne pomaga če rečeš da mam tebe. Pomaga pa, če gremo na sprehod, se valjamo po travi in se deremo čez celo vas. Pomaga tud če igramo klavir in pojemo sveto noč konec julija. Pomaga če ležiš na trampolinu in furaš safer z osebo ki si jo spoznal par ur in pol litra vodke nazaj.

Jem sam še kadar sem pijana

Sok za mačka

Nočem bit sama.

Lepo je videt, da zame skrbi tud osebe, s katerimi nisem govorila že par let. Zdej se cmarim ker ste vsi taki pikci srčki and that means a lot.

Ta vpis vlečem že neki časa zdej ampak ne vem več kaj napisat. Zdele me pride sofič tolažit, Ana pa noče. Je reku da lahko računam nanjga čeprov se poznava od sobote (aww). Also, sori k ti pravim softič.

AND I SAID FINE, BUT I NEVER ASKED HER WHY. And my friends say 'Dude it's such a pity and I'm sorry that you lost that girl'. Tuki je mel moj Tom še emo frizuro in podbradek zarad otroške maščobe. Kdo bi si mislu da si bo dal čez pet let špegle gor in ratu hottest person ever.

Lahko bi probala kej pojest, ampak bo voda bolj za ziher ostala v mojem želodcu. Naj pada zdaj dež nama v slovo. Čao.

Ni komentarjev:

Objavite komentar