četrtek, 11. avgust 2016

Italijanske dogodivščine

Pa smo šli.

Ker mam kul sošolce so me povabil s sabo v Gardaland. Samo me je povabu, Vesna je rekla okej in smo šli. Sem pametna in sem si izborila sovoznikov zic, čeprav imam najkrajše noge in najbolj zanič navigator/DJ skille. Samotu in Vesni je sedl da sta se stiskala zadi, Anita je navajena svečke držat, Štefan je bil pa zadovoljen sam da sem Severino vrtela. Če si excited ni težko vstat ob pol petih in it na vlak. Zadnje čase mam tako in tako samo dva moda: al se zbudim ob pol petih, al grem pa spat ob pol petih. Also, al ne jem nič cel dan al pa se nažrem Burger kinga. Pester (in zdrav) lajf.

Smo bli pogumni in smo šli na vse najbolj hardcore zadeve (sicer smo bili v vrstah mal zeleni v obraz, potem pa mal bledi, ampak šteje sam končen rezultat). Bejbe nismo hotle  samo na prosti pad, deca sta pa kao šla, čeprav jaz še vedno mislim, da sta deset minut stala in čakala za stebrom, ker ju nobena ni vidla dejansko it gor. Pa čist preveč vesela sta nazaj prišla.

Fukjeni smo se šli zalivat tik preden je šel sonce dol. Zabavno je met mokre hlače in čevlje šest ur.


Najlepši v vrsti (pa najmanj presrašeni).



Veseli otroci z oblakom sladkorne pene in Redbulli, ker smo spal pet ur.


Ko smo se še tazadnji odpeljal na blue tornadu smo mogl počas premaknt riti do parkirišča in v Verono v b&b. Nima veze če je check in do enajstih, mi ne jebemo sisema in smo ob enih zbudili lastnika. Štefan je potem podpisal par zadev in nas basically prodal kinky tipu ki sredi noči nosi baretko, pol smo šli pa v sobo furat safer ker nismo imel vina.

Samo: "Ti si prov nadomestna Špela." Ok, tenks.

Kako me v eni povedi dvakrat užalt (by Štefan): "Ful maš koščeno rit, ampak ne zgleda."

Naslednji dan nam je Vesna naredila kofe in nam ga postregla v postli, ker je taka pridna princeska in nas ma rada. Potem smo šli pa iskat Julijo, da smo jo za joške pošlatal.


Eno uro smo čakal v vrsti za blue tornado, za tole se nam pa ni dal. #logic

Hipster vegani, ki so po dveh dneh junk fooda kupili sadje na trgu.



Anita je not padla

Štefan, Špela in Samo ko smo obupal v iskanju Starbucksa (hint: ni ga)



Cvetke marjetke

Samo pa Vesna sta bla penzjonista in smo ju mogl skos čakat

Vsega luštnga je enkrat konc, ampak mi se nismo dal. Ko smo pogledal vseh top 5 znamenitosti v Veroni in ugotovili, da bojo Starbucks odprl šele čez dve leti, 30km stran, smo se spravil nazaj na pot in proti Ljubljani. Popoldne smo bli povabljeni (Anita je bla povabljena, mi smo se pa uštulil) na piknik v Velike Lašče, ampak smo se šli prej še stuširat pa v zadnjo odprto trgovino po vino in čevape. Piknik je bil bolj tko, ampak dost v redu, da smo se domov vrnili sredi noči. Kot da moj bioritem še ni bil dost uničen.

Poleg spoprijateljevanja z novimi ljudmi, pohajkovanja po Italiji in komentiranja vsake situacije "brez filtra" se mi sicer dogaja še marsikaj, ampak sem za danes že dost napisala. Določena, meni zelo ljuba oseba, je rekla da bi mogla pisat tko kot Carrie iz Seksa v mestu, sam da sem zdej bolj Samantha. Sem rekla ne, ker ne rabim nove kariere.



Vse kaže, da to poletje ne bo tok crappy kot je kazal nedolgo nazaj. Zdej pa pejte, dobr se mejte pa mal v sonce glejte. #masterpoet



Ni komentarjev:

Objavite komentar