torek, 22. marec 2011

Ta blog je načeloma posvečen Klemnu

Ker sem mu oblubla in pač tko je, ne se zdej bunit zarad tega. (Sej ne bom pisala o njemu, ker nimam kej, ampak je pa pač za njega. ANE.)
Ugl. vsi, ki pač berete moj blog, men je ful žal, da ga zdej nisem napisala štiri dni (al pet), ampak sem bla v Cerknem na pripravah (pač plavanje in ta šit) in sem umrla (ene sedemkrat).
In če še kdo ne ve, zdej sem ful najboljša v delfinu (en aplavz, prosim) in moj prenos je kul in moj vbod je kul in moje roke so iztegnjene in moj udarec je fenomenaln in ful sem ponosna in Glavan me je super nauču. (H). (Moj varovanc je bil mal večji šupak in ni mel nikol za pisat in te fore, but still, vsaj komuniciru je. (Sori Matic, mogla sem te oment).


Moj šupkast varovanc Matic

Uredu je blo. Slikce so samo iz krsta, ker drugje ni blo časa za slikat (preveč zajebano pač). Drugač pa nekaj zanimivih zadev:
- Med video analizami sem Morskemu ((Ma)Tevžu) pisala verze (take ful fletne, ki ga po eni strani hvalijo, po drugi ubijajo).
- V nedeljo sem v petnajstih minutah dvakrat padla po stopnicah (prvič sem Luki in Ani nekej razlagala, drugič sem pisala sms).
- Drugo noč sem Luko skenslala in zdej se sekiram ker je bil žalosten in ker mi je Tim očital, da sem mu "ful namigvala" in da sem ga zdej zajebala. "Tud on ma čustva". (Ja ares, js jih pa nimam ane)
- Krst je bil beden (razen sklec), zaprisega je bla pa gnila.
- I say awesome. Danes sem spala ene tolk kokr zadnje štiri dni skupi.



Kaj še? Brez glasu sem (ha-ha). Kar pomen, da moram bit tiho. Kar je nemogoče. Kar je slabo. (Tomaž je reku, da je to slabo, da sem zbolela, ampak za ostale je pa najbrž blagodejno. Ja, ta trener je res najboljši. Drugač sva se pa dans ful pogovarjala, ker pač nisem plavala zarad glasu in sva govorila o alkoholu, šoli, ljubezni, seksu in čist mejčken o plavanju. Legenda no).

Aja, + Tale žoka se ful uredu oblač. (Sej nismo jealous ane). Sleepover za v petek je odpovedan, ker ima Nika v soboto debato, ker je kr ena bedna (and stuff). Zaljubljena sem v jagodno labello (pa v Jošta, ampak to ni pomembno zdej). Če ma kdo kej proti meni, naj mi pove v fris. Prehladila sem se in moj glas je podoben ničemur. O šit, Škarja mi spet hoče zbit samozavest, ker šupak. Če bi morala zgodej vstat še jutr, bi se mi pa strgal. (Oziroma, no, bi spala naprej. Mnja, to zdej sploh ne zveni več tok spektakularno). (Nevemkok stvari v enem odstavku. Obladam).



Mojmu kolesu bom dala ime in potem se bom med sončnimi vikendi in prvoamjskimi furala okol po Litiji in po Šmartnu in mogoče še kje in pol bo fajn, ker bo šou kdo z mano (like dooh). In šla bom na sprehode po našem bednem Logu in srečevala bom random sosede, ki jih ubistvu sploh ne poznam in izogibala se bom raznih gingerjev, ki živijo pred hosto. In kupila si bom bele allstarke in si vzela cajt in bojo ful carske. Mark my words!



Hotla sem nekej napisat, pa sem se potem spomnla da sem to že napisala.
All the things he said all the things he said running through my head running through my head running through my head.
Jedla bi nekej z okusom po vijolicah.

Morm it spat, mati so tečni (in boli me grlo in sfukana sem in vse in pogrešam te in kr neki že nabijam, dost je).


3 komentarji:

  1. stoj ali piskam style? hahaha *evil* :P
    no hitr se nasliki v šoli... I miss you (:

    OdgovoriIzbriši
  2. @Lobi: Jaz tebe bolj :3
    @Erika: Ne, ubistvu bolj metal style. Pridem jutri. ^^

    OdgovoriIzbriši