sreda, 2. marec 2011

Geografija je bla 4!

In res sem vesela in wah in najboljš, in aveš no, res sem misnla da bo 2 in wah, pol je bla kr štiri in WAH.
Juhu, res.

Zjutri sem šla v šolo in tam je blo bedno. Preživela sem slovo in gefo (!!) in pač še ostale štiri predmete in potem sem šla ven, da sem lahko spet dihala. Zuni je bil pa mrz. (In pol je začel še sneg padat)
Ugl, po pouku sem šla lepo čez Savo ker sem mela en tak zelo pomemben opravek (nimam več mozolov, pamparampampam). Potem pa domov, kjer sem pojedla eno kilo solate s tuno in koruzo in prelivom in om nom nom in potem še pet piškotov. Pol sem mela inštrukcije za fizko.





Ravnokar sem se odločila, da bom v blog začela pisat tud dnevne sezname kaj in kolk česa pojem. Mislm ne, sej ful ne bom, sam dej, prov zanimiv bi blo, ker res skoz neki vase dajem. Človk bi že skor mislu, da sem noseča, sam pol se spomni, da je za to treba seksat.

(Nekaterivestekdo is online) O DEJ PROSIM POKLIČ ME. Al pa vsaj klikn.

Ja, kje sem ostala. Aja, na mizi mam kilo pa pol lepila za les in papir (to je blo spet neki random, ampak zdej sm se glih spomnla).

Še neki ne. Za pusta bom kavč al pa milni mehurček. Ampak za kavč mam premejhno rit, za milni mehurček pa ubistvu tud, tko da najbrž bom moje kiloinpolsko lepilo, sej to je tud izvirno (mislm tist k ti folk reče da nimaš domišljije, ne. Ampak ta folk se nikol ne bi spomnu da bi bil kavč za pusta. To me dela posebno in to je fajn (H)).


Pa kaj je z mano dons? Kr neki mam debilne ideje pa kr neki se obnašam kt kreten pa tko ne. Zdele recimo. Sploh nisem lačna. Zihr je kej narobe no, ker nisem jedla že od pol štirih.

Aja, + zaljubljena sem, sam me ne pokličeš tko da se bom začela odljubljat, ker si kr en bedn in me sploh ne maraš in ne vem zakaj sem najprej misnla da me mogoče maraš (mogoče zato ker si me tko na polno osvaju, pol si se pa upičkil in zdej si pička in men je bet ker se skoz neki gnjavim in te spodbujam in ti na stoinen način kažem da si mi všeč in bi te kr naskočila ko te vidm. Ja safr no).




Glihkar sem ugotovila, da bi neki jedla, bye.

Ni komentarjev:

Objavite komentar