sreda, 30. marec 2011

Ujemi svet brez mej, ne ustavi se, čuti da živiš

Včerej nisem pisala ker:
- Se mi ni dal
- Nisem mela časa.

Aja, začne se na začetku (Ja, Janoš, bom, Janoš, super uvod bom nardila, obljubim, nasledn spis bo tud pet).


Danes je sreda in mel smo šest ur (in deset minut sedme). To ni začetek, drugač.
Zbudila sem se petnajst do sedmih (to naj bi bil začetek), potem sem nabila Red hote na radiu in zbudila še ostali del familije. Petnajst čez sedem sem poklicala dedka, da s tamalim čez dve minutki prideva dol in da nej se prprav, da bo peljal v šolo (nekateri smo pridni in hodmo v šolo). In potem sem prišla v šolo in je blo lepo in potem smo imeli slovenščino in ni blo več lepo, ampak v redu, ker smo se pogovarjal o kriteriju za test, ker je kr en gnil in smo se bunil, ker smo pač kul.

Potem sem se skregala s Škarjatom (okej, ne vem točno kdaj, ampak enkrat zjutri pač), zato sem pobegnla na hodnik in pol je blo spet lepo.
Drugo uro je bila geografija in potem tretjo nevemkaj in četrto nevemkaj in tko naprej in pač pouk je bil gaden, odmori so bli pa zelouredu.

Potem sem se skregala s Škarjatom (to ni blo kopi-pejst iz prejšnjega odstavka) in sem ga hotla na gobec.
Konc bloga za dons.

Ne, hecam se, ni ga še konc. Sedmo uro smo mel deset minut razredne, potem sem pa s Klemnom pobegnla pred merkator in poj je blo spet fino. (Tko fulj fino, ampak poj nama je bus vzel 'fino').

Inzej moram obvezno še tukej nalimat tole:
Filmi, ki si jih moram obvezno pogledat (tud če še enkrat):
10. Corpse Bride
9. Beetlejuice
8. Sleepy Hollow
7. Sweeney Todd
...
6. Batman Returns
5. Big Fish
4. Alice In Wonderland
3. The Nightmare Before Christmas
2. Batman
1. Edward Sciccorhands.

(Polovica teh filmov je stara kt Zemlja, pa v polovici teh filmov igra Johnny Depp pa vsi so od Tima Burtona. Nomnom, on ma tko fajn filme).

- Ej, a veš kaj bi blo zanimivo, tko predstavli si eno tako doolgo ulco dvonadstropnih hiš...
-...ki so za pojest.

Če pomfri pade ti na tla ... pusti ga tam. Umazan je.

"Uaaa, tisti tam se pa pogovarjajo o seksu !"
"Čak kaj? A res?"

Pšššt, nobenmu povedat, na en natečaj sem se prjavla (že dolg nazaj).

Komi čakam sleepover v petek in Žanko pride v Litijo in fino se bomo mel.
(Dons je kratek blog, sorči, prepozn sem se spomnla).
(Pa najbolj carskega fanta mam).
Aja, pa slikc nemorem dodat, ker je krena tale strn in jih nemorm.

Ni komentarjev:

Objavite komentar