sreda, 13. april 2011

Gremo rajš desno.

Zadnje čase (ko sem bila brez neta) se je zgodil ogromno preveč stvari, ki bi jih lahko spravla v tale blogec (ker se mi milijon ne da pisat). Itak pa prnbližno veš kaj se je kej dogajal, če si me vsaj dvakrat na teden stalknu na fejsu.

Ne vem kaj nej pišem. Nimam navdiha in mrz je in skos sam jamram.
Nika mi na fejsbuk chatu lima une nagravžne smajlije brez presledkov, Klemen me pa na skajpu prepričuje v neki kar sem provzaprov že pozabla in se mi ne da prevert.



Zvončki in trobentice, cvetn prah in smrkanje, nekinekineki, zdej pomlad je tu! (Ja no, prov MORM jamrat).
Čez slabe tri urce gremo djalč.

Če slučajno ne veš, ta blog pišem zarad lobi, ker čez faking tri mesce pride nazaj v Slovenijo in mogoče clo na Log (čene gremo pa mi do nje ane) in pol bo fino in super in še boljš kokr je itak že, čeprov bi človk mislu da bolš itak ne more bit, ampak ne, POL BO ŠE BOLŠ! Pa šla bi na morje, jaja.

(Tist lebdeč drevo, pa postran dež pa oblački, lobimte)

"EJ, A BI SE ZDEJ? TKO, NA HARD!"
"NE!"
"BOLI ME KURAC!"
"FAJN!"

Škotski naglas ftw.
Lačna sem! In nič nimamo za jest. In vsi že spijo. Prov sendvič bi si šla narest no, evo. Majkemi da bi šla. (Če bi se mi dal, hoho).
Jaz sem v prostem času mal neumna. Sem, ane?
Dej gremo križat dve (al pa tri) različne vrste tulipanov, pa bodmo kul.

Ahaha, kako si loh tok neumna, da greš odpirat temo in not jokaš o tem, da te 'nekdo nikol ne pogleda in po tem sklepaš da je gej'? Aaaaa, those people make me feel sooo damn inteligent.

(Ena izmed milijonih gosenc)

What else?

V zvezku za geografijo imam napisane smrtne grožnje in kemijo sem pisala 24%.

Tip kr s trobento okol hod, kewl. Let's be drunk together.

Dans pišem kr neki random, lah me ugrizneš.
Zdej pa grem, ker je smisel življenja bit zaljubljen in zabušavat. (Pa prosit za tenis žogco).

Ni komentarjev:

Objavite komentar