sreda, 9. marec 2011

Ta blog je za Anjo, ker je tečna

Sej ubistvu nisi, veš. Sam res se mi ne da nič pisat dans. Al pa tkole: Ni se mi dal. Zdej se mi bo itak mogl. Šit, prov lahko si me prepričala.

Anjo sem ravnokar vprašala kaj naj sploh napišem in ona je rekla: 
Napiš da si bla v šoli, da je sreda, da je bil sonček, da je blo na galeriji toplo, da si sedela z mano po šesti uri, da sva brali tvoj zvezek, da sva ugotavljali če si res farbn blind, da si šla do postaje, da si šla domov, pol mi pa že zmanka kvas delala, ker pol pa res ne vem več.


Zdej grem jest kinder jajček.

Ja. Če te zanima kaj sem dans počela, vpraši Anjo. Ona kar dobr ve. (Zdej sem pojedla pol kinder jajčka). O šit, a morm res napisat vse?
Zjutri sem vstala (abejžnobejž). Ob sedmih (podrobnosti). Potem sem spila kozarec vode (šezmer podrobnosti) in potem sem šla počas v šolo (brez podrobnosti). Prvo uro smo mel slovenščino (popolnoma nepomembno), drugo uro geografijo, tretjo in četrto kemijo, peto angleščino in zadnjo najljubšo biologijo (glej zadnji oklepaj). Potem sem špricala pilates, ker
1. Nisem mela športne
2. Se mi ni dal
3. Itak noben ni šel, ker je ob istem času odbojka in VALDA vse babe rajš premikajo svoje riti po igrišču in čakajo da jih zadane žoga, kot pa da se dve uri raztegujejo z žogo med nogami in jih naslednji dan vse boli.
(Zdej sem pojedla drugo polovico kinder jajčka)




Drugač pa, če kdo ne ve. Anji rit vibrira in dons popoldne je šla spat.
Ravnokar sem se spravla sestavljat igračko iz kinder jajčka. Kaj je to zaen kurac? Neznam sestavt. Fak.

Na moj seznam življenjskih ciljev je prišel tudi 'daj kri'. (iz tega je verjetno razvidno, da bo to zame kar dosežek) Prov bojim se. A se kdo jav, da gre z mano?

Sestavla sem igračko in zdej ne vem kako jo uporabljat. Prov poslabšal se mi je. Pol ko pri petnajstih ugotoviš, da ne znaš sestavit igračke iz kinder jajčka, no, pol se lah zamisliš. In zdej se zamišljujem in ugotavljam da sem kreten, ker sem šla to sploh pisat.


Prejtle sem gledala eno dramo na HBOju. (To je blo spet neki nepomembnga).
Mogoče bi blo bolš, če bi za dans nehala pisat. Al pa ne. Ker sem glihkar ugotovila, da še nisem nič o tebi napisala (ampak skoz sam neki o Anji nabijam).
Dans bom povedla, da vem, da ti grem na živce in da si ful srčkan in da te pogrešam in da ... nja, ne bom rekla.
Zdej pa res grem.

Ful bi mela pegice, tko kt Anja.

2 komentarja: