ponedeljek, 7. marec 2011

Prideta Valerija in Eva v šolo in sta kavč

Oh, come on, vsak otrok ma svoje veselje! Nekateri se pač izživljamo nad pustom (čeprov se nakonc itak ne bomo našeml v nič, ampak bomo iste stare budale, kot smo vse ostale dni v letu) in pijemo vročo čokolado (in pol še ledeni čaj, valda) in sam tko, da veš:
FUL SE NE SEKIRAM, ČE JE MOJ BLOG EMO.

Debilen uvod.



Prvo uro sem preživela sem biologijo, čeprav sem ena izmed tistih šestih, ki še niso bili vprašani (zdej smo itak samo še štirje ostal. Prnbližno. Komi čakam sredo, da zakoličim (H)). Četrto uro sem preživela še angleščino in mislim, da sem prav ugibala navodila. Ja šit, saj jaz razumem navodilo, ampak kaj za vraga je past continious pa te fore, to pa pač ne razlikujem. Itak bom pa pet pisala, halo.
Aja, potlej sem pa pri športni tko fajn zaplesala, da sem še eno petko nabila. A sem car, ane? Sej vem.


Ugl. po pouku sem Nino & Val odvlekla k Čižot, ker drugač bi umrla od dolgčasa na postaji. Res. In smo šle in smo jedla vročo čokolado s smetano (nom nom) in potem smo pile še ledeni čaj (s plavo slamco) in potem sta še plačali in men je blo bet. Ampak je blo fino in sem se nehala sekirat, ker naslednjič bo itak kdo drug eure pozabu in bom spet mogla jaz odpret denarnico (sam tko, nisem pozabla denarnice, rabla sem za bus).

Ubistvu zdej, ko berem ta svoj dolgočasen blog, ugotavljam, da sem skor vsak dan pr Čižot. Kok je men fajn, prov tist noro mi je (okej, so tud vmesni trenutki safra, ampak a se lahko prosim skoncentriramo na večino časa?).

A koga zanima moj horoskop za ta teden? Vem, da ne. Pa ga bom vseen nalimala!

Teden, ki je pred tabo, se bo odvrtel z vesoljsko hitrostjo (upam, res). Dogajanje bo doseglo vrhunec v petek, ko se bodo dokončno izkristalizirali tvoji načrti (super, učila se bom kot debil). Svoje veselje podeli s svojimi prijatelji in najbližjimi ter z njimi preživi zabaven in sproščen večer (Okej, sej so določene prednosti očitno). V tvoji prisotnosti bo čutiti tudi ljubezen (pfah). Dobro opazuj (prov iz principa nam. Če kdo kej hoče od mene, kar nej bo očiten).
Aja, in pol spodi maš miljon srčkov nalimanih, kao da bo ful ljubezenski teden. Ne me gledat, zdej zavijam z očmi.



Čakam, da lobi pride nazaj in da mi pove kaj je blo z Magnusom, ker me ferbc daje (in na to nisem ponosna). Vmes mam pa čas, da se pogovarjam s tabo (sam povem) in me lah klikneš (ane) al pa pokičeš (mhm) loh pa kar direkt na Log prideš (khm).

Ful te mam rada (just sayin').

1 komentar:

  1. Ja nič, neče me kliknt pa pojutrišnjem ma rojstni dan. Kar sicer nima nobene zveze z ničemr, ampak uredu.
    Drgač pa tisto stanje; vsem sošolcom je jasno ratal da mije ušeč ;3

    bajdvej, lobim tvoj blog & tebe <3

    OdgovoriIzbriši