torek, 8. marec 2011

Danes je bilo fino in dobil smo zastonj krofe

Pust je fajn zarad naslednjih zadev:
- Ker se lahko obnašaš tko kot ponavad, pa nisi zato nič drugačen od drugih,
- Ker dobiš zastonj krof v Čižotu ("Aaaaam, a so zastonj?" "Jaaa!" "Aaaam, pol pa bom, ne"),
- Ker se vsi na šoli slikajo in objemajo in smejijo in je pač fajn vzdušje,
- Ker se lahko smejiš random ljudem, pa sploh ne vedo zakaj,
- Ker si lahko noseč in se kregaš s Tilnom če je on fotr al ne.

Ker sem zoprna, prilepujem nekaj fotografij.

Ninu in Sara sta bli partibrejkrci. Za pusta in originalno.

Sara je mela mnogo mnogo MNOGO časa in si je okrasila roko (njami, prov fletkan je)

Nikec tudi ni bil nič, ampak je mel to fletkano nevemkaj narisano :3

Botrca Nika je bila tudi blazno navdušena nad mojo nenadno nosečnostjo.

Luka, a mi lahko daš fotoaparat? PROSIM?

Stojim na drugi štengi, pa je šezmer večji od mene, hihi.

Moje punce.

Moje punce z mano v sedmem mesecu

Jaz in najlepši fant v razredu

Moje zajebane punce

Vita je taka mačka, da mi je speljala najlepšga tipa v razredu

Luštno je blo, da. Ful so mi bla všeč tista dekleta iz 1.a pa plavi kondom (tist drug še vedno ne vem kdo je bil).
Res ne vem, kaj naj še napišem zraven, ker je blo 90% rednih bralcev itak prisotnih.

Na treningu je blo fino in Tilen je bil tečen (ja Tilen, res si biu, ker si kr spizdil takoj. Ker si rekel da se ti mudi, pa se ti sploh ni, ker se je men bol. Ja ja, kr ne). In Zala je bla zoprna, ker ni plavala in nam je dala beden trening za odplavat. Vidiš, to so ti privilegiji, ki jih dobiš če si punca in en teden nonstop krvaviš. Prov kul je. In Žan jo je zajebavu (in pol še Tilen in pol še jaz. In pol smo bli kregani, ampak je blo smešn, ker je pač dons takešn kul dan).


In potem sem se šla domov 'učit kemijo' in najbrž bom prestavla datum (če še kdo ne ve), ker ne znam nič, ker me Patricija ni mogla naučit v eni uri. In zdej sem tuki in pišem blog namesto da bi se piflala (in jutri bom zalivala biologijo), ker je to stomiljonkrat bolj superkul od učenja.
Kok sem pridna, ane?

Sej drugač so pa fantje kar kul, dokler nimaš kej z njimi ane (šit, kok sem hitr temo zamenjala!). (Ravnokar so me fuknl iz konference na skypu. Ne morm vrjet, celih 20 sekund sem bla not!) Fajn so za gledat, fajn so za pogovarjat, fajn je če ti srce hitrej bije v njihovi (od zdej naprej bom govorila o endini) bližini in fajn je če se začneš še trest. Ampak pol, ko se pa kej zgodi, pa like nothing happened, spizdit in punco pustit samo tam v enih dvomih pa z zasafranim blogom pa tko no. Spet pišem ene bedarije o teb. Sori, ne bom več (ja itak, jutr bom spet).

Ura je devet, čau.


(Slikca paše k pustu in k safru zadnjega odstavka).

Ni komentarjev:

Objavite komentar