sobota, 5. marec 2011

Apčih

Včerej nisem nič napisala, ker sem lena in se mi ni dal na računalnik, ko sem prišla domov. In pol sem upala, da me boste pogrešal in da bo na facebooku nastala panika, ker cel večer nisem objavla linka do bloga. Ampak ni, ker ste šupki. (No sej itak, kva pa je ta kurčev blog).

To spada k učeri:
Dons je bil ful uredu dan, tko res fajn je blo. Petek je pa šest ur lepo, pa ledeni čaj pri Čižot pa pogovori o brezveznih stvareh pa pilatesivno-plesno obarvana športna pa potlej trening pa moja mati so bli tko fajn razpoloženi pa pol ko je Tilen Izi cune ukradu in smo se smejal pa ko ni blo fotra cel večer doma pa prov tko no. Nom nom dan.



To spada k dones:
Gnil dan. Zuni je neki sončno-oblačnega pa takšna kurčeva svetloba. Spala sem do desetih in za zajtrk pojedla tri piškote (ja šit no, če se mi ne da glih jajc pečt ob desetih). Potem sem gledala televizijo eno uro in potem sem neumnga brata odvlekla v dnevno sobo, da sem lahko zdej jaz na kompu in pišem ta debilen blog. Popoldne pride v Litijo Jure (nisem ga vidla že sto let skor. Štiri ubistvu, AL KOK). In greva na sok al kam. Sploh ne vem.



Ful mi je safr ne. Jaz tle visim na skajpu. Ti tam nek delč od mene visiš na skajpu. Nobenga druzga ni gor. Prov VEM, da se z nobenim ne pogovarjaš. Sam poklicat me pa kr nočš. Ja prov, sej pol bom pa umrla pa me ne boš več vidu, pa boš joku in boš sam do konca življenja, ker boš tok zafrustriran, da te nobena druga ne bo hotla.

Zdej grem pa kihat po mrzli ulici pa mislt nate.
(Če se mi bo dal).


Nazaj sem (in misnla sem, da bom prej doma). Nisem se dobila z Juretom, ker so moji starši vse zasral in smo šli najprej h enmu sorodniku na rojstni dan, da je vsaj nekdo jedel bananino čokoladno vanilijevo pecivo (ki je blo bajdvej ful uredu), potem pa na predavanje o Indoneziji. Matr, to je tok fajn, komi čakam da gremo :3



Ugl. potem smo šli domov in zdej sem tuki in ura je faking petnajst do enajstih in men je super kul in Tilnu pošiljam smse in ga gnjavim in kr neki pač in čakam da me pokličeš in visim na fejsbuku in iz dolgčasa fejkam lobi.
Ful sem se odločla, da grem še jaz prevert prvih 10 linkov, ki se odprejo, če v Google napišeš *svoje ime* je. Torej Eva je:

Men je to tko smešn. Ampak sem kar zadovoljna, haha. Všeč sta mi sploh drugi in zadnji (Ma ne, prov vsi so fajn, razen tiste Černetke pa Svetetke, ki sta itak kr ene in se štulita zraven in krneki in bedne sta. Najbl je pa to, da sem varala Tonyja (H))

Zdej pa res grem in bom nehala posodabljat blog in dons je blo prvič in zadnjič (ubistvu se bo ziher še kdaj to zgodil, ampak upsi, nisem kriva, res ne).
Čaučau.

Ni komentarjev:

Objavite komentar