torek, 15. marec 2011

Fantje nimajo čustev.

Ja bučke.
Itak da jih majo. (Okej, narobe sem začela). Ko se pogovarjam z Niko, včasih opravljava tisto polovico populacije s testosteronom in priveskom med nogami (sam včasih, res). In danes sva debatirali o posebni ugotovitvi (ampak še vedno ne veva, če je pravilna): Fantje nimajo čustev. Nika pravi, da jih nimajo, jaz pravim, da nekateri jih majo, ampak vedno se najdejo izjeme. Zdej pa ne vem.
Naprimer tkole: Hello. I'm a guy. I'm a robot. I don't have feelings. You can call me asshole, idiot, dickhead or jerk. I'm gonna hurt you. One way or another.
Ampak ne vem. Sej ni zmeri tko, ane? Prosim nej ne bo.

Ugl. moram povedat, da če si fant in če to bereš, mi je zelo žal, ampak Nika te obravnava kot predmet (ha, Nika, zatožla sm te, kaj boš pa zdej?). Več pa ne smem povedat, ker mi je zagrozila, da me bo polizala če bom. (Eww).



Okej, naprej.
Če kdo ne ve, včeraj je bilo korejsko valentinovo. Happy Valentine's day (mal prepozn, ja). Iiiiin pi day! Valentinovo je za pussyje, ampak pi day, toj pa prov zakon.

Ne vem, zakaj preveč vejc uporabljam.

Aja, + še ena pesmica, ki je sicer stara, ampak nova v mojem dnevniku, ki ni dnevnik, ampak nekateri pravjo, da je, čeprav v bistvu ni in kr neki.
AN BAN PET PODGAN, TILEN HOČE DA GREM STRAN.
AN BAN PET PODGAN, NJEGOVE ŽELJE SO ZAMAN.
Jaz sem prov pesnica ej, majkemi.


Aja, še nekaj zanimivosti o Niki:

Žiujo Nika. En kviz mam zate, boš sodelovala?
[DA] [NE] Mogoče.

1. A ti je sploh kdo všeč?
[DA] [NE] (Tuki ni mogoče)

2. Če bi mogla zbirat med Johnny Deppom in Brad Pittom, s kom bi se poročila?
[Johnny] [Brad]

3. Če bi bila ogledalo, kje bi želela bit?
odg.: Na irskem.
(Da bi se lepi fantje v tebi ogledoval, huh? :P)

4. Bi rajši kušnla Škarjata al požrla polža?
[Škarja] [Polži nom nom]

5. Kater pridevnik zbereš?
[Majhen] [Velik]
(Sej sta to pridevnika, ne?)

6. Katera barva?
[Bela] [Črna]

7. Cigareti ali trava?
[Cigareti] [Trava]

8. Zeleni ali rdeči skitlsi?

9. Kaj bi naredila, če bi izvedela, da je jutri zagotovo konec sveta?
odg.: Jokala.

10. Ješ modro hrano?
[DA] [NE]

11. Bi seksala s Škarjatom, če bi bilo v igri ZELOOOOOO veliko denarja?
[DA] [NE]

12. Če bi imela eno željo, kaj bi si zaželela?
odg.: Čigumi.

13. A ga boš?
[DA] [NE]

14. Vprašanje za konec: Bi se rajši poročila z grdim in kosmatim bogatašem, ali lepim mladim revežem, če noben od njiju ne bi imel čustev?
[1. verzija] [2. verzija]

Evo, konc. (Nika, ne me ubit, sem ti povedla da bo tole v blogu :D)




Drugač pa tkole ne.
Dans sem se zbudla ob RHCPih in potem sem bla celo jutro fletne volje.
Šica za likovno me je vprašala, če sem že rodila in sem ji prijazno povedala, da je fantek ampak da sem zaenkrat samohranilka, ker fotr noče priznat očetovstva in sem trenutno v fazi iskanja očima.
+ kitajci, ki so prišli na obisk na našo gimnazijo so kar fletni. Je en tajc, ki ga ni težko gledat pa en kitajc, ki je kar lušten. Pa Tilnova punca, ki je nikol ne zebe (očitno) pa Klemnova punca, ki se mi kar smili, da more bit pri njemu, ker je drugač ful prijazna, pa dost pozitivna deluje.


(Ta slikca se nanaša na RHCPe :3)

Emo vložek:
- What makes you happiest?
- Crying.

Sorči Jošt, če to bereš. Mogla sem.

Še en ne-emo vložek:
'I'm not scared of dying, I just don't want to.'

Hihi. Aja, jutri se grem postrižt. Ne bit presenečeni, če se v četrtek v šoli prikažem s kratkimi lasmi. Resno. (Ampak ne vem še, če bi).

Ja, a veš bioritem ane? No, js pa ne vem.
(zdejle grem spat)

Sploh ne bom povedala, nad čim obsesiram lately.

1 komentar:

  1. Fantje majo čustva, sam eni so preveč kul, da bi jih kazal.
    Pi day je pomembn.
    Js bi bla očim od tvojih otrok :c in mimgrede, trije so, packa smotana, pozabla si!

    :*

    OdgovoriIzbriši