četrtek, 10. marec 2011

Če si lep, dvign roko

Random naslov. (A si dvignu, a si, a si?) Drugač pa trouble is a friend, ane.
Prva pomembna (ali manj pomembna) novica danes je, da sem zabila fiziko in da sem jezna, ker je šlo s tem šest ur inštrukcij v kurac.
Druga pomembna (ali manj pač) novica je, da ne bom hotel za kitajca/litvanca/tajca, ker nevem zakaj pač, ampak ne bom, ker so me skenslal. Juhu.

Dans se je zgodil velik stvari, ampak ker te nobena ne zanima, bom prešla na bistvo:
VSE BABE SO ŠPRICALE INFO (ja mogla sm povedat, ej)! In pol je blo fino, ker nas je blo samo šest (od šestnajstih) in je bla Betka ful depresivna, ker noben ne mara njenih ur in ker sva ji lahko z Niko v rit lezle in jo spraševale razne zadeve glede seminarske (kdo bi si mislu, da si pri pisanju seminarske o Shakespearu lahko pomagaš z youtubom. Prov njami no).

Po pouku je Nika z mano čakala moj prevoz (z dvajset minutno zamudo) in sva mele nau fotošuting. In ker sem spet zoprna, je tukejle enepar slikc.





Mjaw, sva hude.
Ugl. Na treningu sem bla dans petnajst minut prej, kar je drugač kot ponavad. Ker ponavad sem petnajst minut prepozn. Potem je Tevž rabu pedeset centov in potem je Iza rabla 2€ in potem je Zala rabla 10 centov in zato sem izpraznla denarnico in se znebila nekej drobiža (aja, če kdo od vas tole bere, vračal mi boste z obrestmi!).

+ Ful mam rada, ko skočm v tist leden bazen in vidm da sonček sije notr skoz tista okna in da se tist miljon vode v bazenu tko fajn sparkla in pol kr mal pozabim da je mrz (dokler sonce ne zaide in plavamo kr nekej neumnga in me spet ful zebe).



Okej, priznam. Dons se ni nič dogajal. A loh zdej grem?
Moji možgani se ob najbolj neprimernih trenutkih spremenijo v solato.
(Aveš pa smrtne grožnje v mojem zvezku).

Pogrešam te, ampak sem se odločla da se ne sekiram. Aveš kaj? Spizdi nazaj v svoje pesmi, v svojo musko, jaz grem pa živet v nerimanem verzu (v enem čist svojem svetu).
Aaaaaaaaaaaaaaaa, a se loh zjokam? Ker tole je kr nekej.


Spat grem, jebi se blog.


Ni komentarjev:

Objavite komentar