sreda, 23. marec 2011

Hvala, Klemen, ful si car

(srček srček srček). Klemen mi je oblubu, da mi naredi dva članka za anglo, če danes (in jutri) napišem blog. In zdej sem tukej in sem ful vesela, ker bom potem samo še za 9 člankov v zaostanku in ful mi je fajn in to in pač zdej pišem ta prizadet blog.


Danes sem bla pokonc že ob devetih (kar je ful bolš kot včerej) in potem sem pogledala en srčkan ljubezenski film, Žena popotnika v času, al neki takšnga. In pač blo mi je naww in sem jokala, ker je nakonc umru (tist popotnik namreč). Potem sem se učila slovenščino, ker sem ful piflarka in hočem pisat 5. Čez kakšno urco sem se zbudila (in pol sem rabla ful dolg, da mi je potegnl, da sem zaspala za pisalno mizo) in sem šla "na kosilo". Ker noben ni dal krompirja pečt (pozabla), tud kosila še ni blo in sem zaspala še v dnevni sobi (vmes se spomnem, da so me mati neki budil, sam ne vem točno kaj pa kako), ugl. zbudila sem se okol štirih.

Potem sem jedla (spet). In potem sem gledala televizijo (spet). In potem sem šla na računalnik in zdej sem šezmerej tuki in čakam, da se na fejsu prkaže kakšen lep fantk, ki ga je vredno kliknt. Vmes pišem blog in sem v milijončlanski konferenci na skajpu in se dolgočasim.


Lepleplepleplepleplprevečlep.
Inpreveč srčkan.
In preveč negovorečzmano.
In preveč čepetdniskorštirpišemfizkoinnčn znam.
In preveč dokončatmormšefulčlankov.
In preveč krneki.

Očka: "Žiujo. Eeem, Eva, zakaj, em, zakaj nisi šla dons v šolo?"
Jaz: "Ker smo pisal kemijo."
Očka: "Ahaaaam. Aja, ja. Okej."
(Moj fotr legenda).

Včerej mi je trener povedu, da ne smem poslušat tistih, ki pravjo, da je prvi seks najboljši. Reku je, da je prvič ubistvu najbolj zanič. How cool is that, to pomen, da morš sam prvič prežvet, pol lahko pa uživaš (ne pa glih obratno, šupki eni).


(Nekatera dekleta so dejala, da je bil moj varovanec lep. Hahahaha, a slišš to, Matic?)

Zdej, v tem trenutku bi jedla sladoled. Še prej bi pa spila dve šalci jagodnega čaja z vanilijo.

Imam velik nos kar pomeni da imam velik penis.
Moj prstanec je večji od kazalca in to pomen da sm divja u postelji, hudo ane.

Kako debilen horoskop za ta teden:
Prihodnji teden bo naporen. Zelo naporen. tudi spanca bo bolj malo. Predlagamo, da si pravočasno narediš zadostne zaloge kave in sadja, ki te bodo pomagali obdržati v budnem stanju in v dobri kondiciji, da bodo obveznosti opravljene tako kot je treba. Tudi čez vikend ne bo časa za oddih. Če želiš vsaj malo popestriti svoje spolno življenje, potem vsekakor ne ostajaj doma.


Spanca je blo malo do torka, zdej poskušam nadoknadit. Kave ta teden še nisem pila, pa mi zaenkrat še ne manjka, sadja tud še nisem (o šit, sadje, dej ne no. Rekla sem da ga bom jedla, kakšen kreten!), obveznosti pa itak ne bodo opravljene (razen tistih dveh člankov, ki mi jih bo Klemen naredu). Čez vikend se bom tkointko piflala fiziko, če jo hočem met pozitivno letos, za spolno življenje mi je pa glih vseen, sekiram se sam za družabno življenje. + Kako za vraga nej ne ostajam doma, če mam dela za umret?
Ma boli me rit, nč nam nrdila.


Aja, pa tečna sem, ker mam sfukan bioritem ane. Tko na hard.
Prej sem te hotla kliknt in pol si glih spizdu dol in sem bla jezna sama nase, ker se tok dolg odločam če bi te kliknla, da greš lih naprej špilat igrce. Prov uno argh, pogrešam te za crknt.

Čez 7 minutk moram it, pa še napisala nisem do konca. Mogoče mi bo jutri slabo in mogoče bom ostala čist brez glasu in mogoče me bo bolela glava in ne bom šla v šolo. In mogoče bom potem cel dan Tilnu pošiljala smse in potem še mal Aljažu in mogoče še Luki, ker mam zdej njegovo telefonsko.
Ampak najverjetneje bom bla zdrava (v 95%, to da sem že zdej brez glasu ne šteje) in bom šla v šolo (ampak smsom se pa ne bom odrekla, onenene).


Drugač pa, če še kdo ne ve, Klemn je kul, ker mi bo naredu članka. (H)

Ni komentarjev:

Objavite komentar