nedelja, 13. marec 2011

Danes blogam o mojih laseh (in ostalih nepomembnih stvareh)

A je 'blogam' sploh prava beseda? However, od zdej naprej je.
Žiujo.
Danes je nedelja in ne glede na to, da bi mogla spat celo dopoldne, so me vrgl pokonc že ob pol osmih. Kok mam jaz rada svoje starše ej, ker majo takšen sfukan bioritem, da ob nedeljah vstanejo ob sedmih.
Potem sem zabušavala pred televizijo in misnla nate, ker sem idiot in me noben broken heart ne izuči in ravnokar sem se zavedla, da spet mislm nate, kar ni prov, ker bi dons mogla blogat o svojih laseh.


Popoldne, ko sem se zbudila po slabih dveh urcah spanja, sem šla čistit kopalnico, ker so moji mati zarad tega zoprni že cel teden. Ampak njej je fino, ona ma zjebane vezi na nogah, pa ne more delat, zato mormo pa vsi drugi namest nje. No, ni ji fino, sam vseen. Men bi blo fino če mi neb blo treba delat.
No in pol sem čistla in sem nekje nevemkje odkrila eno rdečo peno za lase, ki si jo lepo nakidaš na mokre lase in pol pustiš in pol spereš in pol si ginger do naslednjega umivanja. In men je blo dolgčas in sem si šla to lepo narest in zdej sem ginger. Oziroma bom dokler ne grem pod tuš, kar naj bi blo takoj ko neham pisat tole nevemkaj.

Hotla sem povedat še to, da se bom enkrat, ko bom najboljše volje (mojim sanjam se je sfukal že ko sem se rodila, pa se jim še ni do konca odfukal), dejansko pobarvala na takšno:

Arr.
Ugl. popoldne smo mel family day, ker sta babica pa dedek domov pršla (banda, še pozim sta skoz na morju!) in pol smo jedl štrudl pa tiramisu pa pil smo kokakolo (ok, to ni pomembno). In potem je tamali izmed sestričev hotel špilat mojo kitarco iz štrndevedesetga in sem rekla nej ji bo in tako je šla v mojo sobo, brenkat na mojo ubogo razglašeno kitaco, ki je itak noben ne igra, razen nje ("igra") in se prah gor nabira. Boga revca. Sej ko bo Jošt spet kej okol pršu, jo bo lepo uglasil pa kej lepga zašpilou. Prov prsilla ga bom ej. (Kok sm izvirna).


Prosila sem te za pet minut pogovorov na teden in sem jih dobila, ampak zdej bi pa še več. In pol, če bi jih dobila še več, bi jih hotla še več in pol bi te hotla še vidt in pol bi ti hotla dat lupčka in pol bi hotla bit skoz stabo (tko kt sta Zala pa Benjamin, sam da midva ne bi mafinov pekla, ampak bi pašteto na kruh mazala, hah. Aja, zdej spet noben ne ve o čem govorim). Pogrešam te, ampak čist mal (se mi zdi).

Spet sem zamenjala temo. Ne da se mi več, lačna sem pa nimam domišlije za dons.
Spat grem, da te vsaj v sanjah vidm.


Ni komentarjev:

Objavite komentar