ponedeljek, 14. marec 2011

Čaki mal, da razmislm

Ta naslov je predlagala Val in men je kr kul. Dokler ni treba men razmišljat.

Spet sem preživela biologijo, kar je skor čudež. Ker zdej nas pa res samo še šest ni blo, s tem da dans dveh izmed teh šestih itak ni blo v šoli, tretji je bil opravičen, jaz in Maša sva se tresle od strahu in pol je bil lepo Domen vprašan. Ker pol itak sam še on ostane.


Baje mam še vedno mal rdeče lase od včerej. Oziroma tkole ne. Mark pravi, da mam oranžne, Nika pravi da mam vijolične, Sara pravi da mam roza, Anja prav da so nedoločljive barve, ampak da vlečejo na rdečo, moja mati pravjo, da so bakrene barve (ne vem kakšna barva je to ubistvu), nekateri pa sploh ne opazjo. Uredu, prov. Ampak nisem se pa pobarvala, če še kdo ne ve.

Namesto da bi se učila, brskam po slikomatu. Sej je kr zanimivo, najdeš razne zadeve, od bolj ali manj pomankljivo oblečenih mladoletnih nosečnic (al kaj), preko zajebanih tipov, občasno s pištolami, tabornikov, ljudi, ki se nočjo slikat sami, zato rajš izrežejo ven osebo ki stoji zraven, utrinkov iz gangsta partijev, vampire fanic na pokopališču, fensi motoristov , jebačev v kopalnici , ljubiteljic tihožitij , ljudi k ne znajo v kamero gledat, ko se slikajo , mledoletnic, ki obožujejo drevesa , žensk, k se slikajo postran , ljudi, ki so zgubil vso voljo do življenja , do enih precej wtf slik . Da detaljnih posnetkov nabreklih spolnih organov niti ne omenjam (kaj šele objavljam).

Učit se pejt, učit se pejt, učit se pejt, učit se pejt, učit se pejt. Ne, ne grem se.
Smešn mi je ta folk no.


Hotla sem še neki povedat, ampak zdej sem pozabla. Aja. Všeč so mi fantje, ki znajo lepo pet. Pa tisti, ki špilajo kakšno kitarco alpa kej, tud niso slabi. (It's a hint!) Ampak ne J.B.
Nevem, mogoče sem zato zdejle tok not padla v Glee. Youtube, kaj bi jaz brez tebe.
Prov tist aaaaaa Youtube, ti maš tok lepe fante na teh posnetkih!

Ampak najbolj mi je pa všeč (ah sej nima veze).
Vsak dan spijem pol litra ledenga čaja pa nevem kok vode pa en kofe. To je ubistvu nek nepomemben detajl, ampak glih sm vidla dve prazne flaše od ledenga čaja, pa sem se spomnla.



Prej so me mati prosil, če bi tamalga naučila angleščino, ker jutri pišejo, on pa napiše yello pa fivtinn pa aplle pa bannannass pa pencil cejs. In sem rekla, da bom (ker sem ful prjazna sestra, sploh če se gre za anglo) in se lepo usedeva in začneva. In petnajst minut nama je kr šlo (njemu je šlo slabo, ampak je kr napredoval, jaz sem bla pa ful ponosna da sem ga kej naučila), ampak pol je začel pa prdet k sto matr in mi je vn vrgl ker mam menstro. To je blo prvič. Sem odprla okno in je blo bolš (ampak prdel je pa še zmer). Potem po ene petnajstih minutah se mu ni več dal in se je začel vrtet na stolu in bit kr neki zaspan in tečen in je zaviju z očmi in me ni poslušu. In men je blo bet in sem hotla bit še kr neki zanimiva pa duhovita pa spodbujajoča, ampak nakonc sva se skregala, ker je men še tadrugič vn vrgl, pol se je pa on začel name dret da nej ga pustim, da ni neumen (ne, sam petkrat zapored je napisal fivtin, fiftinn, fivten, fifeten, fiffteen) in da sem najbolj zoprna sestra kar jih je. In pol so pršli mati in ga kaznoval in pol sem ostala sama in sem se zjokala, ker sem tok nesposobna sestra in res mi je bet in zdej se bom še enkrat zjokala. Aveš in pol mislm bit učitlca na nižji stopnji osnovke. Požrla se bom. In zdej sem jezna nase in na cel svet in jebite se.



Ok, zdej sem bolš.
Zadnjič sem šla v en javn skret, ne spomnem se kaj. In tko piše na zidu, da prijeten par išče dekle za igrice v troje. Pa je en dopisal: monopoli, tarok, enka, remi ...?
Sam men je to tko bolno. Recimo da en par to napiše na javni plac, pa svojo cifro zraven, potem gre pa čez dva mesca narazen in dejansko začnejo babe klicat, da bi ble za. Pa tko ful kličejo. A bi tadva zamenjala telefonsko, al bi vsako dečvo lepo poslala v kurac, al bi ji rekla 'Ja, ful kul, loh, sam aveš, tistga mojga tipa nau, bo en drug. Ti, hm, a si prpravlena dt kej zravn, tko pač, da bi ga kuple za kako urco ...?'. Budale, res.

Dans je bil beden blog, pa kr neki random. Ne da se mi več pisat. Morm se učit, pa se mi ne da. Dans je bil tak neumen dan.
Aja, pozabla sem oment. Preveč si mislu name, trikrat se mi je kolcal.
Zdej grem pa jaz nate, ha! Pa nej se ti kolca nazaj. (Matr sm optimist).



1 komentar: