torek, 16. avgust 2016

I'm on Tinder!

Ker ko cel dan razmišljaš kam in s kom boš šel malo ven, na sonček, se malo nadihat kisika in pogovarjat o življenjskih, malo safer, malo nesafer stvareh, je najbolj logična zadeva, da namesto tega zlovdaš Tinder in greš spat za ene dve urci.

Ene petkrat sem swipala desno, od tega mi je bilo najmanj trikrat žal, ko so me zadel z best pick-up linom ("hej, kako si?"). Vsak ta tretji je kakšen gaden strojnik, imaš tudi cel kup zaraščenih elektrotehnikov in raznih prdcev, ki se ne znajo fotkat drugače kot brez majce (nisi hud, ok?). Še najlažje je lajkat kakšno bejbo, ampak te te potem ignorirajo, ker so cipe in samo iščejo pozornost.



Drugače je pa tamal prišel iz morja, kar je po eni strani super, ker ga lahko izkoristim, da kaj pospravi za mano in mi skuha kosilo, po drugi strani je pa malo annoying, ker nimam miru (in se med mojim predkosilnim počitkom dere iz kuhinje). Je pekel piščančja bedra več kot eno uro, potem je pa riž pomoje skuhal v olju, ker je plaval v masti, ampak ok. Sem vesela da mi danes ni bilo treba plesat po kuhinji. Sej jutri bom pa jaz pridna in bom spekla krompir (mogoče, verjetno pol okrog petih ko bom že tok lačna da mi tud kava ne bo več pomagala).

Medve s Piko mava najbolj hude tipe na svetu, evo:


E A R G A S M.

Nekdo se mi je obesu na internet in zdej mi še enga simpl komada na youtubu ne nalož. Jebi se, Lojze.

Štefan je reku, da moram čimprej končat, ker se mu ne da velik brat. Pa predlagal je zaključek:
Peace out.

Ni komentarjev:

Objavite komentar