ponedeljek, 15. avgust 2016

Friends with benefits

"Zakaj mamo dons slovenci praznik? Sej so sam v Šmartnem verni..."

Vsi hejtajo 'friends with benefits' odnose. Še Hollywood jih je hotu uničit in jih zromantizirat (a je to beseda?), pa ne vem zakaj. Če laufa, laufa. Nekak sem hotla napisat mal več o tej temi, ampak imam premal mnenj. Mogoče bom naredila anketo, da vidim kakšni hejterji ste.

"Jebeni smo ljudje, pizda."
― a very wise person

Sam pol ne smeš gledat videospotov s proposali, ker ti gre vse na živce. Če si smotan si smotan.

“What exactly does that expression mean, 'friends with benefits'? Does he provide her with health insurance?”
― Chuck Lorre


"Make sex, not love"

V ta vpis sem res butnla nerealno veliko quotov.

S Tinetom in Piko (more pseudonyms, yay) gremo na salso na dejt. Ker vsi normalni ljudje hodijo v troje na dejte. Plesat. Ja. Okej. In mal komi čakam, ker res že dolg nisem šla plesat, ampak mal mi je pa bedno ker bom svečke držala. Sam ne, Tine bo vidu da js ubistvu obvladam salso bolj k Pika in pol bo cel večer sam z mano plesu. Carsk. K Dirty Dancing, sam da smo lepši.

Jedla bi avokado, potem pa še pomfri in vanilijev milkšejk. Zdej sem že tok shujšala da so mi joške usahnle. Sam se mi zdi da bom prej nazaj v rit dobila (fak, zakaj je lajf tok nefer?).

Aveš k si hočeš bejbo najdt pa nek vmes zajebeš in dobiš dva deca?

Grem pod hrano in pod (končno svoj) tuš. Mogoče naenkrat, ne vem še. Baj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar