petek, 12. avgust 2016

Work work work work work (and the rest I don't really understand)

Ker so se moji poletni plani mal velik nanašal na določeno osebo, sem zdej brez dela in brez počitnic. No, mam počitnice, sam nimam neke konkretne destinacije, na katero bi se lahko naslikala. Zaradi nastale situacije je fotr reku dost in me poslal delat na log v salon. Zdaj lahko v CV dodam še "občasni fizički radnik", juhej.

Moj asistent (proper bosanc brez konkurence) je začel en dan in dve uri pred mano pucat šipe, ampak sem ga vseeno nekak ujela. Verjetno zato ker je večino časa sedel na odru, kadil čike in pil redbull. Mislim, da je šel vmes za eno urco spat. Fucker, zdej moram pa jaz jutri dopoldne nazaj, da dokončam vse.

"Zdej sem polepla te spodnje, zdej grem pa gor, a je to v redu?"
"V redu, super, pridna punčka."

Se je vmes mal v glavo udaru pa prav "Evo pizda materina, to me je kaznoval ka sam preveč hiter hotu delat."


Res upam, da nam bo z dream teamom uspel izvest še kak fajn izlet do septembra, ker smo se mel na zadnjem čist nadsuper. Štefan je rekel da bi osvojil kazga slovenskega dvatisočaka, sam revež ne ve da jaz zakuham že ko grem peš na ljubljanski grad. Ideje se najdejo, sam vreme rabimo! Dej sonček pokaž se. Izpiti, vi pa spizdite še mal dlje v jesen.

Meghan Trainor je antipatična, ampak ma catchy komade.

You're so sweet when we're kissing but there's something I'm missing uououoooo

Ena fajn bejba mi je zadnjič rekla
"Fak no, tipi so najhujši. Zgleda da je bog Evo ustvaru iz možganov in ne rebra." In ona že ve, ker je na mf in to pomen da je najbrž pametna. Čeprov Štefan je tud na strojni pa ni tok butast, tko da kaj pa js vem zdej. Vsi stereotipi so se mi pomešal.

Oktobra bom začela plesat, sam ne vem še kaj in kje. Mogoče se bom začela tud sabljat, sam zato ker sem o tem enkrat brala in se mi je zdelo carsko (pa ker ni treba laufat).


Določena, meni zelo ljuba oseba pravi, da je lahko blog tudi kratek, tko da evo. Lahko me kdo klikne na Facebooku, ker se mi ne da prestavt v postlo in gledat Game of Thrones.

XOXO


Ni komentarjev:

Objavite komentar