torek, 23. avgust 2016

Elizabetinski golobi in mrzla kava

Premaknila sem se iz postle pred računalnik samo zato, da lahko napišem blog. Jaz sem tok dobra oseba, res. Predobra. Poswipaj me desno.

Mami, js grem v petek h Ani na počitnce do nedelje.
Ok.
Kr je en event v Hrasnku.
Ok.
Nevem kdaj pridem nazaj.
Ok.

Štefan je neki jamral, da je bil včerajšnji blog prekratek, ampak če napišem kaj daljšga se mu pa ne da brat. Če bi jaz vedla kva ti tipi hočjo bi blo moje življenje tud dost mejn stresno.

Put a ribbon 'round my neck and call me a libertine. I will sing you songs of dreams I used to dream.

Danes sem bila verjetno manj kot dve uri NE v postli. Pila sem kavo od pol desetih do pol sedmih in jo vmes dvakrat pogrela, čeprav je bila nakoncu vseeno mrzla. Pa zanič.


Moj nov hobi je gledanje sicer fajnih serij, v katerih se imajo ljudje preveč radi in se mi kozla ko jih gledam, zato pa potem pošiljam morbidne snape ljudem, ki jih na hitro skipajo in zavijajo z očmi.

Če bi imela svoj Tardis in bi ponesreč obtičala nekje okrog 1585 bi poiskala Shakespeara in pol bi bil moj bae in bi skupaj srečno dočakala visoko starost 40 let. Loh bi bla cheesy in nalimala kakšen njegov sonet, sam vam bom prihranla trpljenje. Čeprov on second thought ma mal nadut fris, ziher je bil ful fucker. 


Žvajznla sm se v stol, pomoje se mi bo poznal do konca lajfa. (Tuki bi se mi Štefan stoposto začel režat v fris, ker je smotan in ne mara mojga multiculti zavijanja).
Težko je napisat kej po celem dnevu poležavanja.


Ne vem več kaj se mi dogaja, ampak men se zdi da preveč mislim nate.

Če iščeš inspiracijo na Facebooku ti ljudje predlagajo, da pišeš o golobih. Jaz jih ne poznam glih osebno, tako da nočem nekej ugibat in jim javno delat krivico, sej mogoče so čist fajn. Mogoče so pa barabe, ker ti serjejo po avtu, da se ti začne barva luščit dol. Kaj jaz vem.

Vogue je zadnje čase čist preveč upaljen na Kardashianke in zato se bojo ljudje zarotili proti njemu, vključno z mano. Pomemben problem tipične potrošnice v svojih dvajsetih.

Grem si umivat lase in se zadevat z Lush dišavami. Sam šibej! (Sploh če ti ne da miru pa ga morš nonstop kenslat na chatu).

Ni komentarjev:

Objavite komentar