nedelja, 14. avgust 2016

I'm a new soul

Sam ste prasci, firbci eni. Ta zabedirane vpise bi vsi bral in se pritajeno hihitali moji nesreči, ta veselih pa noben ne klikne. Barabe res.

Če bi mi par tednov nazaj nekdo reku, da bom šla v kratkem opolnoči v Kolosej gledat animiran film bi se mu smejala. Ker se to res ne sliši kot jaz.
Kot rečeno smo se včeraj zmenili, da gremo gledat risanko, ker je imel Štefan rojstni dan in smo mogli bit prijazni in se strinjat z vsako njegovo idejo. Pa se smejat enim in istim foram cel večer. Sam šibej.

Vesna bi me mogla prit iskat, ker sem jaz malo nesposobna za volanom (pa fejst lena pa brez bencina). Potem je pa vse zajebala, ker ji je v Šentjakobu začel avto napol goret (vau, kaj pa je mal dima, mal zmanjšaš hitrost pa pičiš dalje, mislm. Halo). Potem sem mogla pa jaz reševat dan in pobrat vse bebce in jih pelat v kino. Smo se peljal čez ta velzga krožnega v Ljubljani in preživel. #proud

This girl is on fireeee (js, k sm prevozila tavelzga krožnga).


Mensezdi da morm neki jest, ker že dolg nisem. Nisem ziher če sem lačna al me sam lulat. Aveš tist k si tok kr neki, da tud svojih občutkov več ne razumeš, kaj šele čustev. Pa še vsa plava sem, kot da me vsi pretepate.

Jutri grem h Marku na kofe (sam si ga bom mogla sama skuhat, ker je šupak pa ker bo ziher spal ko bom pršla).

Oklepaji so moj nov zaščitni znak.

"Če me češ met, mi nared za žret." je moj nov moto.

Zdej sem pa čist druga oseba.

Jem fejk čokoladne banance iz Lidla, niso tok fajne. Sam jih vseen jem, če ne morš bit zbirčen pač nisi. Zdej malo obžalujem odločitev da jih tok pojem, ker mi je malo slabo. Čudno teksturo majo. Ni okej.

My life is coloured with bruises and toxic paint and my lips taste like alcohol and nicotine. I need some wine and a drinking buddy. (čeprov mi je še vedno slabo).

Mensezdi, da morm končat, ker spet prehajam v drugo, depresivno fazo pijanosti (čeprav sem na žalost trezna). Potem se bojo pa ljudje spet pritoževal, da je blog bolj zasafran kot sem v resnici. Zajeban vm je.

Ni komentarjev:

Objavite komentar