torek, 30. avgust 2016

Trip to the city (v dveh delih)

10.35


Čakam na vlak. Rada bi objela drevo, pa ni nobenga primernega blizu. Tud kavni aparat bi bil okej, ampak ga glih tko ni. Tiri so postran kar me blazno živcira. Kave danes še nisem pila, čeprav sem rekla da ne bom več delala te napake. Nikol me ne izuči. Ni tok vroče kot zgleda, ampak najbrž ne bo dežja. Mislim, da sem pri Ani pozabla jakno, ki je itak nisem oblekla. Pozabljiva sem. Pa štorasta. Počasi si delam plane za ta teden, upam da ga ne bo prej konec. Vlak ima zamudo.


Ko sem včeraj (danes?) končno zaspala, sem sanjala, da sva s Piko hotli pretihotapit pet kil kokaina v Avstralijo. V dojenčku. Ampak si ti rekel, da ne smeva tko dojenčkov izkoriščat. Ne vem kje sva dojenčka sploh dobili, ali kokain. Potem nama je Ana pripeljala paradižnike in paprike v košarci na kolesu, da bi jih uporabli namesto dojenčka, ampak sva ugotovili, da je zelenjava v bistvu več vredna kot kokain, zato sva jo natlačili v kovčke in ko sva prišli v Avstralijo sva meli salso in sva nardili mexican themed party za surferboye (ki so bli za crknt hudi). Mislim, da smo plesali jive.

17.55

Danes sem šla s pikijem (ki ga tko kličem sam zato, ker ne mara da ga tko kličem in ker nima druzga psevdonima za blog) v Ljubljano na sadno kupo. Najprej je bil nesocialen in popolnoma neuvideven, ker je lovil pokemone kljub temu, da men niso delal, potem sva se pa butnla v lokal, da sva spila kavo, kjer je rekel "jaz bi bil ziher ful dober bloger" in napisal tole skropocalo:

No, dejmo še mal pojamrat čez vegane/feminste/crossfitterje. Se že vnaprej opravičujem če bo kdo užaljen. Specifično mi grejo na živce politično korektni filmi, za katere se tako zavzeto bori prej omenjena skupina ljudi. Dons človk sploh ne more uživat v mal bolj abstaktnem humorju, idejah in umetnosti na splošno. Primer: suicide squad! Če je kdorkoli vsaj malo seznanjen z zgodbo Jokerja in Harley, se dobr zaveda da je to sado/mazo zveza k je polna prepirov in pretepov. Da polivanja z bencinom in prefukavanja z bejzbol kijem ne omenjam. No.. Kar so nardil s tem filmom me spravla na nečemu podobnemu bruhanju. No, ker bi se določena skupina ljudi počutila posiljene, so nardil iz te čudovite zveze neki pocukrano zanič bruhajočega.. Pač kurac od ovce. Jebite se vsi aktivisti. Hvala. Iskreno.

Jaz ne vem kje vegani/feministi/crossfitterji tle pokriti (razen tisti komentarji o bruhanju me mal spominjajo na vegi dieto), ampak nice try. Drugič se lahko samo potrudiš, da že v original prispevku uporabljaš šumnike in popraviš napake, da ne rabim pol lektorirat na vlaku za nazaj. Pa nisem dobila sadne kupe (ampak ti ne zamerm, ker je itak ne maram, ker nisem vegi).


Naslednja postaja Ljubljana Zalog.

There are worse things I could do than go with a boy or two. Pa Lea je res fajna, prosim če vsi ratate feni.

Hepi sem ker mam nov telefon (Sicer je rose gold, ampak važno da je bel, sej nisem kupila sužnja, čeprav je cena najbrž ista), ampak nisem hepi ker pač nisem. Danes je bil kljub mojemu default saddity sad modu fajn dan. Pa srečala sem Ano, ampak mi je namesto paprik in paradižnikov prinesla zapiske za matematiko. Zdaj bi se pa reees mogla začet učit. Aja, pa ni blo dežja (in your face, Štefan).

Ni komentarjev:

Objavite komentar