petek, 19. avgust 2016

Dvainštiridesetvrstičnica

Kok sem lačna. Pa zmatrana. Pa bedno mi je. Pa pogrešam te. Aaaah, dej mami prnes že tiste žemle!

Pojedla sem vse žemle.
Zdej jem tiste grozne čokoladne banance.
Ob osmih začnemo gledat Shutter Island, zato moram hitro pisat.
Šla bi v Gambijo, ampak ne, ker ne upam.
Sam js bi upala, ker sem odrasla, samostojna ženska.
Haha.
Danes poslušam country.
Štefan je včeraj zaspal med filmom.
Jaz sem včeraj hotla it spat enkrat do enajstih, pa nisem.
Lej ta mind flow.
Notification.
Še en.
Še en.
Ne da se mi več pogovarjat s tolkimi ljudmi naenkrat.
Šla bi plesat v dež, sam se bom prehladila.
Mal mi je vseen.
Sej angine niso tok slabe.
Škoda da sem se že stuširala.
Še petindvajset minut.
Rešujem personality test.
We could be married like Mrs. and Mr.
we'll have a son and we'll give him a sister.
Aja ne.
Kva sm bla pridna dones ej.
Personality test me pomoje ni zadel.
Kako je to mogoče?
Papa parapapara pa pa paaaa!
Dež je nehal padat.
Še deset minut.
WE'RE SORRY BUT WE DISAGREE, THE BOY IS VERMIN, CAN'T YOU SEE, WE'LL DROWN HIS SINS IN MISERY AND RIP HIM OUT OF HISTORY
Še sedem minut.
Nič nimam za napisat.
Ful mam za napisat, ampak ne bom.
Aveš k te tip povab na kavo, pol se pa nehata ment?
Men je to čudn.
Na jok mi gre, čeprav nimam razloga.
Upam da mam pms, prosim naj bo pms in ne namig od bogov, da rabim psihiatra.
Še dve minuti.
Grem.
Sori za nič.
Jutri bo boljše.

Ni komentarjev:

Objavite komentar