četrtek, 18. avgust 2016

I wanna twist and shout and forget you

Kolk debilen moraš bit, da pustiš eni osebi, da te iz otopelega "I don't care about shit" stanja spravi v "I care about everything and I might cry in the middle od McDonald's"?
Odgovor: ful. 

Včeraj sem šla spet v kino. Zdej je verjetno že čas, da dodam Kolosej na seznam mojih začasnih naslovov. Al pa vsaj dobim kakšno badass kartico zvestobe. Ker je Tine pred superzdravim kosilom in filmom mogu it še h frizerju vprašat kdaj se loh pride na blond pobarvat, sva mogla pol letet po dežju do Koloseja. Mislim, da ne rabim posebi poudarjat da sem potem v dvorani s hardcore klimo skor zmrznla.



Zvečer je prišel Samo na en pir, sam nisem mela pira in je mogu pit šabeso. Bedna gostiteljica, ampak moja družba pol vse to odtehta. 

"Pejt na obvoznico"
*ga kličem čez 15 minut*
"Js sm šou zdej čez Zalog"

"Takoj za tablo zavij levo"
*me kliče čez 5 minut*
"A to zavijem levo za al pred tablo?"

"Ko boš pršu do škarfe zavij desno gor v klanc"
*me kliče čez 5 minut*
"Js sm zdej pr cerkvi"
"Sm ti rekla da zavij pr škarfi"
"Kaj je škarfa? Js ne razumem tega vašga jezika"



Vesna je zatajila, ker je mogla delat (drugač bi šel rajš h njej, ker je šupak in ma rajš svojo bivšo kot mene, ki sem baj d vej supercarska), ampak nama je pošiljala snape dojenčkov. Je Samo reku, da ona je čist mahnjena na dojenčke, sam to smo verjetno vse z delujočimi jajčniki.

We ran past strawberry fields and smelt the summertime,
when it gets dark I'll hold your body close to mine. 

(pogrešam te, ampak mi greš tud na živce in jaz bi nekje nazaj ugasnla čustva. Dej no, vmes je šlo vse kul, zakaj si me mogu porint nazaj v moj default heartbroken mode?)

It's times like his we'll never forget,
stayin' out to watch the sunset.
I'm glad I shared this with you,
'cause you set me free,
show me how good my life could be
how could this happen to me?



Ravnokar sem rešila BuzzFeed kviz, ki mi je glede na moj okus za kavo ugotovil, da bi mogla živet v Sydneyu. Men je kul, mogoče bom pa tam našla kakšen ustrezen Tinder dejt. V Avstraliji je dost blondincev, ne?

Sam šibej!

Ni komentarjev:

Objavite komentar