ponedeljek, 22. avgust 2016

Zaslužim si nagrado

Danes sem dosegla tak manjši življenjski milestone. Sem šla na odvzem krvi, ker sem tak mali mazohist in- čaki- nisem gledala muck na steni! Mogoče se to ne sliši kot nek blazen dosežek za navadne ljudi, ampak takšnim pussyjem kot sem jaz, ki nisem mogla gledat niti Otroci s postaje Zoo, ker je preveč špikanja, pa takšnim ki komaj preživimo tečaj prve pomoči, ker je na power pointu preveč krvi, takšni si za tak pogumen moment zaslužimo najmanj medaljo, še rajši pa pokal ali pa spomenik. Res sem bila odločena da bom gledala direkt tja k me bo v žilo zaštihala, aveš. In tud bi, sam je tko s prstom mal prekrila da se je bl slabo vidl, ampak, pazi to! Pol sem gledala tud kako je kri stekla v uno mini epruvetko in nisem skup padla. Jaz sem cela legenda.


Res je dobro, če imaš poln tank bencina, ker potem se lahko malo voziš okrog in poslušaš depresivne komade in jokaš.


'Cause we've shared the laughter and the pain and even shared the tears
You're the only one who really knew me at all
And you coming back to me is against the odds and that's what I've got to face

Nekatere osebe so fajne, ker se lahko z njimi pogovarjaš o marsičem.
Nekatere osebe so smotane, ker misliš da se lahko z njimi pogovarjaš, pa se očitno ne moreš.

Jem čokoladno pecivo, ampak zraven pijem sok iz rdeče pese, tko da je all good, jaz sem poosebljeno zdravje.

He's been a drunk all his life, two kids a dog and a wife. Mogoče bom počas našla še kakšen komad, pri katerem se ne bom zjokala.

Pralni stroj napaka 6

Ni komentarjev:

Objavite komentar