petek, 26. avgust 2016

I'll be in the kitchen if you need me

Zdele bi mogla it spat, ker sem SFUKANA, ampak moja prijaznost prevlada in vam rajši pišem blog. Potem grem pa brownije spečt za Ano, because that's what friends are for. Making friends fat. Če bom zaspala medtem ko bojo v pečici in bojo zanič, ne bom jaz kriva in ji bom vseen stuffala fris z njimi. Pa Manci tud, ker je že dvakrat zatajila in če danes ne bo prišla hengat z nama ji zamerim do konc lajfa. Al pa za kak teden no.

Komi te čakam, Ana, you're my bae.


Mati so mi lani obljubili dve karti za Panč festival, ker sem hotla it na grad zmrzvat in se smejat žleht humorju z določeno, meni zelo ljubo osebo (mogoče je že čas, da ji dodelim en psevdonim), ampak so zatajil in peljal eno drugo, njim zelo ljubo osebo. Jaz sem pa mogla na dejt, ki ga nisem definirala kot dejt, ampak je baje bil.

Do it for the living and do it for the dead
do it for the monsters under your bed
do it for the teenagers and do it for your mom
broken hears hurt but they make us strong and

we won't stop until somebody calls the cops and even then we'll start again and just pretend that nothing ever happened.

Nekoga ne maram zarad določenega razloga, ki je baj d vej tud razlog, da mi je še bolj všeč. 

Kavo rabim. Ne smem več delat te napake, da grem pred jutranjo kavo iz hiše, sploh če ta podvig zajema kakšne večje napore.

V večini sem nehala gledat filme, ker so preveč predvidljivi, al pa me spravjo v slabo voljo. Sam če bi me ti povabil v kino bi vseen šla. In pojedla bi ti vse kokice.


Samo je tak cunning linguist, ker pravi, da imata 'relationship' in 'dating' več pomenov (in pol je dal nek debilen primer, da bi podkrepil svojo trditev, ampak sem ga nehala poslušat). Baje dobim za džabe mačka, če dejtam deset zaporednih ljudi manj kot tri mesce. Dobim kartico za štemple pa vse, isto k v Backwerku za zastonj kavo!

Ko sem glih pri Samotu, ta fucktard se bo prepisal na dif in točn vem, da se ne bo več hotu družit z nami, ker mu bomo prebedni. In ko nas bo vidu na Čopovi bo sam laufat začel stran, ker je taka baraba (pa kr bo športnik). Edin Vesno bo še poklicu kdaj, to sem ziher (Samo and Vesna, sitting in a tree, K I S S I N G). Zdej pa ne vem kdo mi bo speku cel krožnik palačink, da jih bomo jedli v menzi, namesto da bi spali na predavanjih. Pa kdo mi bo pojedel mafine, ki si jih bom prinesla s sabo za malco. Pa kdo bo zdaj še manj hodil na predavanja kot jaz in komu bom pošiljala esemese, da nej se že zbudi in pride na faks?


Naredila si bom Christmas blend in naštimala božične pesmi, ker sem normalna. Moram pečico zalaufat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar