sobota, 13. avgust 2016

Danes gremo v kino

Danes sem delala cel dan. In boli folk rit če sm js uboga in zmatrana, ker ima določen special snowflake rojstni dan se je odloču da gremo v kino. Ne, sej sem excited, sam zdej morm ta blogpost ful prehitro tipkat.

Prej sem dobila sliko surovega krompirja s pripisom "Zakaj mene nikol ne omenš v blogu pa take modrosti prodajam no". In če ne bi bilo tega surovega, perfektno narezanega krompirja zraven, bi si misnla fakof, nemorem bit odskočna deska v svet slave za vse, ki se tko odločjo. Tko sem se pa zamisnla in ugotovila, da bejba res dostkrat ve o čem govori. Naprimer:

"Ej
Sploh ne govor
Js mam tak
Emotional rollercoaster (mimogrede, to besedno zvezo sem jaz zadnje čase dostkrat uporabla, great minds think alike al kaj)
Kok mi najeda k tipi ne znajo pokazat
Pičke."

Ne sam da prodaja modrosti, še nadpovprečen poet je. Ostale stvari, ki jih je komentirala bom rajši spustila, ker se zadevajo oseb, ki to berejo. Ja, tebe. Ne, sej ne. Mogoče.


Vesnica me pride čez kako uro že iskat, jaz pa ne vem o čem naj še trobim.

Start the car, I know a whoopee spot where the gin is cold but the piano's hot!

Prej sem lase namočila v barvo in zdaj to jemljem kot hint od višje sile, da je spet čas da drastično spremenim to šavje. Sam kaj k že zdej ni več kej dost za odstrižt. Mogoče bom šla pa na blond, evo. Al pa na rdečo, ker bom pol po dveh tednih itak spet oranžna. Mal je edin bedno ker je zdej barva v mojih laseh, za na okna jo je pa zmankal.

Mati: "Eva, Ilija (južnjaški asistent) ti je podrl nekineki (k sm se prej matrala delat eno uro)."
Ilija: "Še dobar da nisam nje podru."

Pol sm šla pa mal kuzlo metat.

Drugače se pa danes ni zgodil nič posebnega. Jedla sem pico, naučila sem se kaj so kombinirke, pila sem kavo iz Swarovski šalce in ugotovila da sem razočaranje za celo familijo do minimalno šestega kolena (upam da potem že počas pridemo do kakega mrzlega bratranca, ki prodaja trde droge in je še hujša propalica kot jaz). Zdej grem pa v kino. Vse najboljše, Štefan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar