sreda, 31. avgust 2016

Bogenšperk v soncu

Mami sem obljubila, da bom danes dopoldne spucala kopalnico, ampak to je ful težko narest če spiš do enajstih. Nisem glih pridna hči. Ampak bom pa jutri preden pride Ana na kosilo in preden spizdimo h Manci utapljat žalost v alkoholu (spet. Mensezdi da je alkohol moj nov hobi, ampak si malo nočem priznat). Sej sam še jutri. Pa v petek (za drug teden pa še ne vem).

Za kosilo sem jedla cheeseburger, ampak mislim da ni blo sira noter. Pa premalo slan pomfri, ampak je kul, ker sem fat fuck in pojem tud bolj slab junk food.

Guess mine is not the first heart broken, my eyes are not the first to cry. I'm not the first to know there's just no getting over you. I know I'm just a fool who's willing to sit around and wait for you (prov bedna res, sam kva čem, sej zdej mam pa lajf pa mi je glih tko bedno). Grease ma večino (ene dva) komadov tko da se res lepo noter najdem in loh safram. In loh se delam da sem Rizzo in se drajsam po zidu in se dramatično derem z zabitimi sinusi. Pa naučila sem se hand jive koreografijo (bum bum, clap clap, wiggle wiggle, wiggle wiggle, hammer hammer, thumb thumb, ponovi). 

YOU BETTER SHAPE UP, 'CAUSE I NEED A MAN AND MY HEART IS SET ON YOU (sam to pa res, čeprov se morm jaz bolj shape upat, god damn it!)

Zvečer sva šli z meni zelo ljubo osebo na Bogenšperk z njenim prdcem od motorčka, ker se je kul petindvejst na uro furat čez Litijo in Šmartno in annoyat vse bebce, ki naju ne morjo prec prehitet. Sva vzeli deko in karte in dobro voljo, kupili fejk radlerje in sugary snacke v Lidlu in ga prtisnli v ovinkast klanc. Vesela sem, da sem preživela death rayse iz njenih oči, ko sem dvakrat zmagala v remiju in vesela sem da sva imeli musko in da sem vidla veliko psov in da sva se šli heads up, čeprav nobena od naju ne zna oponašat avstralskega naglasa. Nisem vesela, da sem ponesreči dekapitirala oso in da mi je potem ena padla v fejk radler in nisem vesela, da so naju pogrizli komarji, čeprav sem se zelo mazohistično na gobec ko mi je eden brenčal okrog lica. Vesela sem, da sem se nazaj grede peljala zavita v deko in da sva se na ves glas drli komade iz HSM pa od Queenov pa Tam kjer murke cveto pa od Hannah Montane, čeprav so naju tekači čudno gledali (mislim da se nama je ena bejba tudi prov grdo zasmejala, kok neolikani so ti šmarčani, c c c).



 Lajkam spontane izlete.

I wish I was Hermione, 'cause those Weasley boys are fit. And I'd date Draco Malfoy if I thought he would commit. These boys in books are better 'cause they're never gonna change.

V knjižnico moram.

Kaj delaš sepembra? Dej me pel v Anglijo na koncert.

Things are looking up, there's magic everywhere you go. Spet mislm nate (morm se še mal po glavi tolčt, mogoče bo pomagal).

Ni komentarjev:

Objavite komentar