nedelja, 21. avgust 2016

Špageti in torte

Še začela nisem na dejte hodit, pa bom že nehala.

Pika ma ful izkušenj z dejti, čeprov to baje niso dejti, ker je pol too much pressure in jih ne mara tko definirat, zato je polna pametnih nasvetov.

Js če hočm pokazat
Da me tip ne zanima na romantičen način
Naročim špagete
Na prvih dejtih se ne je špagetov, ker se špagetov ne da elegantno jest
Tkoda če naročim špagete
Ni dejt
Bom že takoj na začetku ne-seksi al karkoli k bom cuzala une šnirnce.

Sem rekla da je pametna. Sam ne dost da bi organsko nardila.



ZAKAJ JE TA ČLANEK TOK TRUE?

Na živce mi gre, da mam tok planov za ta teden, ampak jih ne morem fiksno umestit v nek tajmlajn in pol ne morem met še več planov, ker nimam pojma kok časa imam. Danes bi neki počela, recimo hangala na eni škarfi in čakala da začne dež padat, ampak noben nima časa zame.

Js bi da me Tom Fletcher zažvali tko kot je občasno žvalil mikrofon v daljnem 2008. Danny je zgledu k hobit. Sam mata pa lepe zobe.

Left, left, left. U, luškan. Meh, left.

Danes bom mogoče spekla torto, mogoče pa ne ker bom potem spet overdozirala s cukrom. Če mi nikol ne rata narest te usrane matematike bom mafinopek ko bom velika. Pa limonadarka in šabesarka in tortopek in bom vsak dan ribala korenje in mlela lešnike, ker korenčkova tora je najboljša vrsta torte. In potem bom organizirala evente in bomo poslušal jazz in jedli kanapeje in pili vino in mojito, čeprav sem res zanič event planner. Pa notri bo res lepo, ker bom takrat že mela deca, ki mi bo pomagal namontirat lučke po stenah in stropu in sestavit hipster naslanjače iz Ikee in zvrtat luknje v steno, da bom gor obesila knjižne police za vse uboge duše, ki bodo prišle na kavo brez družbe in brez najnovejšega Cosmopolitana.




Jaz sem zvezda mjuziklov, ampak sam če sem sama v sobi.
Prepozna sem za sedenje na škarfi in čakat dež, o ne.

Too long I've been afraid of losing love. Guess I'll try defying gravity (and you can't pull me down).

Ni komentarjev:

Objavite komentar