petek, 29. julij 2016

Pijanski mumbo jumbo

Joe je moj nov drinking buddy. Sicer imava 8 ur time laga tako da približno takrat ko se jaz streznim on začne, poleg tega si jamrava o težavah preko facebooka, ampak je najboljši drinking buddy ki sem ga kdaj imela.

Ena izmed meni ljubših oseb mi je rekla naj začnem gledat Game of Thrones. Da te zamoti pri heartbreaku. Ampak zakaj je to tok bedno gledat? Pri drugi epizodi sem zaspala za dve uri, zdaj sem pa pri peti pa ne vem točno za kaj se gre (ampak mi je tud vseen, konec koncev zraven pišem blog). Naivnica sem si popiratirala (kakšna fajna nova beseda) tudi drugo sezono. Oh uboga jaz.

Don't talk about what we are, don't talk about what we've been, what's done is done, I don't wanna talk about it (it's never just one mistake, it's never just one heartbreak).

Zakaj je tok klanja v tej seriji? Oh wait, zdej mu ga že vleče, nice.

Veselim se, da bom jutri lahko malo manj patetično utapljala svojo žalost v alkoholu. Če piješ v družbi te noben ne obsoja, če piješ sam si pa revež. Če se kdo nima kam dat in ga ne moti družba parih opitih žensk, je prisrčno vabljen. Ampak prinesi flašo vina!

They're sharing a drink they call loneliness, but it's better than drinking alone.

Evo, spet se koljejo. O fuj no, res si mu mogu v oko zapičit to mini sablo? Fakof, kot da mi ni že brez tega dost slabo.

Prej sem se stuširala z Lush shower jellyjem. Te spravi v boljšo voljo za približno dve minuti, potem moraš pa po vodko v hladilnik. Mogoče bi trajalo tri minute, če bi imel bleščice. Jutri si bom pa še lase umila in bom kot nova, tudi čustveno.

Ne morem več razmišljat in v ustnicah imam mravljince. Jaz bi te mela za zmeri, ok?





Ni komentarjev:

Objavite komentar