sreda, 27. julij 2016

Danes sem v redu (zaenkrat)

Dobra stran statistike na bloggerju je, da rataš ful hepi ko vidiš, da je dvesto ljudi prebralo tvoj zasafran vpis (to pomeni dvestokrat tri minute časa sam zame, haha, I own you). Slaba stran statistike na bloggerju je, ko vidiš da sta dva bebca prebrala tudi tvoj nezasafran vpis iz 2011 (hint: brukiceee). Kaj je no, vsi smo bli včasih mladi in naivni (spoiler: it's not always rainbows and butterflies).

Nagradno vprašanje: Kaj je 'sredstvo proti teku'? Moram vedet, da bom lahko mladi in naivni sestrični premagala v Activitiju, ker mi to daje en usran občutek moči. Patetično. Fajn je tud če premagaš šestletnike v 'imepriimekkrajreka', sploh če maš ti po pol minute zapolnjena vsa polja, oni pa so napisali prvi dve črki imena (pa pri tem 's' obrnili narobe).

A pozna kdo kako fajno stran, kjer lahko kot pravi laični pirat najdem zastonj e-knjige? Lovam A. Christie, basically karkoli slightly depresivnega, neromantičnega in vsaj malo krimi, ne nasprotujem domestic issues in seks scenam, imet mora pa vsaj tristo strani, ker če je fajna zelo hitro pridem skozi. Edina omejitev je, da ne umrejo vsi liki, na katere se navežem v prvih desetih straneh. Pa za džabe more bit, ja? Zdej pa nej še kdo reče da sem zahtevna.

Čak, zdej rabim pavzo, ker med tistimi dnevi pijem kavo in vsi, ki poznate žensko anatomijo in težave, ki jih ta prinaša, veste kaj to pomeni.

Baj d vej, vsi ki ste lajkal novo profilno fotko od Ane banane: you suckerzzz. Kje ste vidl da bi bil v Hrasnku tak razgled? Res no. Get real. Sam jaz sem mal glupa pa poseben smisel za humor mam in se mi je zdelo da bo zabavno opazovat komu bo potegnl, da je na fotki ubistvu Carly Rae. Ana je pa tud mal glupa in hoče met lepo profilko tkoda evo.

Razmišljam, če bi šla pribavljat morske pse. Zdej jih že nekaj časa niso opazili v jadranskem morju. 
Fajn bi blo če bi se mi dal preoblečt v kopalke.
Mah.
Ne.
Dej no.
Zakaj je poleti vse tok težko?

Sestrič no.2 je pred tremi dnevi izgubil mlečno spodnjo trojkico. Tetki se je pred dvema dnevoma odkrušila stalna zgornja dvojkica. Ena je bolj navdušena kot druga, obe čakata zobno miško. Otroci, pijte mleko in jejte skuto, da boste imeli močne zobke, ker zobna miška ponavadi ne prinese par sto evrov za novo dvojkico.

Grem plavat. Danes mi celo ni vseeno če me s čolnom povozi debela svinja od ribiča. Bipolarnost at its best. Pejte jest skuto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar