ponedeljek, 12. september 2016

Večerni sestanek

Dobila sem svojo pico! Potem sem pa nabila otroke v družabni igri in šla v Ljubljano, da sem Vesni nesla baked goodse in Raffaello, ki ga jem že en teden. Samo je rekel, da pride ob sedmih, ampak je prišel ob pol devetih. Potem naju je nahranla z zrezki v gobovi juhi in kompotom in prisluškovala "nenormalnim" debatam, medtem ko se je delala, da govori po telefonu.



Se pogovarjamo o mojih problemih:
"Pa dobr, ljudje ti bojo skos všeč"
"Ja to vem, sam zakaj mi ne more bit všeč en samski triindvajsetletnik s šihtom, ki je dejansko nekej doštudiru, živi v Ljubljani, bi mel dva al pa tri otroke, je brez mommy issues, ga ni težko gledat, je kokrtok inteligenten, igra inštrument, rad potuje in dobr kuha?"

Sej nisem misnla bit tok zahtevna, ampak mi je kr ušlo. Drugače je še cel kup stvari, ampak mi je zmanjkal sape.

"Zakaj ti je blo prej všeč k sm te božu po glavi, zdej ti je pa čudn?"
"Kdaj prej?"
Ammm, pol leta nazaj, ko sta bla dejansko skupej in ne v weird exes but best friends relationshipu? Mislim, men je to še vedno čudn.

Baje moram knjigo napisat. Sam bi blo verjetno pametno ugotovit ker žanr mi sploh sede, ker si predstavljam, da bi bla dobra samo v kakšni cheesy romantiki, ampak je problem, da se je moj okus za literaturo razvil prek tega že enkrat v osmem razredu osnovne šole. Potem je pa težava še v tem, da znam super zakomplicirat vse, ampak ne znam razpletat. Isto k svoj lajf.

Danes zjuraj, ob pol faking osmih, se je moj predragi bratec odločil, da bi blo pametno mal povadit bobne preden spizdi v šolo. Zdaj razmišljam o različnih načinih mučenja, da mu vrnem uslugo, ko pride nazaj. Ko bi me vsaj lepo prijetno zbudil, kot neka slaba alternativa kavi, ampak ne. Samo totalno me je ziritiral, da sem potem zaspala nazaj in imela nočno (jutranjo?) moro namesto kaj vas pa briga kaj sem prej sanjala.


Še vedno ne znam uporabljat µtorrenta, kaj je z mano narobe? Hekerji vsega sveta, prosim zberte se in mi pomagejte, jaz rabim svojo musko (ker mam nov aux kabel in mi ni treba več poslušat 'več dobre ene in iste glasbe' na Radiu1).


I’m rising up
Sometimes I wanna get away
But from the moment I met ya
I ran into fate
I ran into a brighter day

Saj bi napisala še kaj več iz včerajšnjega štiriurnega opravljanja, jamranja in pogovora, ki se je spremenil v terapijo, ampak je dost da sta moja terapevta obremenjena z mojimi nepomembnimi težavami. Drugače se imam pa čist super, to je dost.


Nč nam jezna če se še kej slišva, ne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar