torek, 20. september 2016

Avto, trola, moped

Sem na štirinajstki. Peljem se h Samotu, čeprav sva bila še deset minut nazaj skupi v meku. On gre z mopedom. Greva iskat še eno čelado, da se greva potem furat po Ljubljani. Ne morva h Vesni, ker ma vso žlahto tam. Obvoz je, ampak ga ne razumem. Ena tetka je že trikrat vprašala če je to ČIST ZARES ŠTIRINAJSTKA, čeprav smo se peljali šele dve postaji. Avto imam v Zalogu. Rada si zakompliciram lajf, tudi na področju prevoznih sredstev. Dolgo že nisem bila v rožni. Tukaj vse smrdi po študiju. 

"A boš kej probala vozt? Al pa rajš ne, tle je preveč dragih avtov okol"

Sem misnla da sem za Vespo nesposobna, kva šele za to kanto k je treba šaltat. Z nogo! Jaz bom kar pri avtu ostala (sam da zberem pogum da grem na avtocesto z njim).

Motorist Samo (tud inštruktor vožnje in taksi do avtobusne)

Zdaj sem spet na enajstki, grem gledat če je avto še tam kjer sem ga pustila. Strmim v zadnji del avtobusa, kar me živcira, ker ne vem kje se peljemo. Fantič na moji desni ima trenirko potegnjeno do jošk. Grize si nohte, povoha prste in povrta po nosu. Potem še nekajkrat ponovi cikel. "Ja do kerga Hoferja s pa mislu?" se za mano nekdo z žametnim glasom dere v telefon. Nekdo je kihnil. Na zdravje! Tudi gospodična, ki mi sedi nasproti si vneto grize nohte. Fantič je zaključil s krebsovimi cikli, zdaj je dal noge na zic in se zleknil na šipo. Gospodična je vidno živčna, trza ji noga. Mogoče zato ker je menda zamudila rok za oddajo makete. Zunaj tuli rešilec. Vse bo v redu, saj smo blizu kliničnega. Tisti za mano je šel že dol in najbrž išče taprav Hofer, zato se lahko presedem in končno gledam v pravo smer. Kljub temu ne vem točno kje se peljemo. Zunaj je veliko tekačev, ampak noben ne zna lepo laufat, tako da še mene pete bolijo ko jih gledam. Mislim da sem dobila službo in mislim da bo super. Vseeno grem lahko v petek na počitnice. Hannah Montana bi rekla "best of both worlds". Zdaj smo spet pri enem Hoferju. Se bojim, da je šel Mr. Telephone tri postaje prekmalu dol. Mene ni strah da bi zajebala, ker grem dol pri Sparu. Zobarja sem zaradi planiranega izleta prestavila iz tega na naslednji petek. Mislim da bo kmalu moj Spar, ampak nisem ziher, ker je tema. Začelo je deževat, ampak zdaj me ne moti ker sem že skoraj pri avtu. Sem vedla, da ne bom rabila dežnika. Fantič se je pravočasno zbudil in šel dol takrat kot jaz. V avtu sem si dala na glas musko in pela. Med insrumentalnimi deli komadov sem se pizdila na nemca, ki je vozil šestdeset. Zdaj kupujem karto za na Češko in obupujem nad pomanjkanjem ustreznih avobusnih povezav do Dunaja. Update: Po parih urah odkrivanja globin interneta in google searcha sem ponosna lastnica kart, ki me bodo menda nekak spravle na počitnice. Se sicer grozno bojim, da se bom nekje na poti izgubila, da me bodo ugrabli in prodali in da bom pristala nekje v Rusiji, ne nujno živa ali pri zavesti. 


"Tvoja jetra pa ledvice bojo 2 uri prej na Dunaju k ti, hahaha" Ja. Funny pizda. Itak mam pa ledvične kamne, tko da je bolj slaba roba. Taka za Lidl, ne glih za Spar.



You’re gonna get hungry, you’re gonna get tired
You’re gonna lose hope, be wishing on stars

You’re gonna get lost, you’re gonna get scared
You’re gonna wanna give up, your hands in the air
You gotta stay with it

Like a rolling stone, you’re TRAVELING ALONE.




Ni komentarjev:

Objavite komentar