nedelja, 18. september 2016

Naslov je daljši kot vsebina

Celibat je poleg tega, da ti pomaga razčistit stvari v glavi, dober tud kot neke vrste stranski social experiment. Tipi se večinoma kar ekspresno razbežijo, ko jim ga omeniš. Kar je pa spet dobro samo po sebi.

Ni mi všeč, da ne morem narest fiksnega plana, da grem na Češko (in kupit karte), ker imam v torek neke vrste razgovor/sestanek za šiht in če me bodo po kakšnem čudežu vzeli medse ne vem kdaj bom mogla dejansko začet delat. Jaz bi šiht, ampak pol bi pa prec še dopust. A ne gre to ponavad tko?

Včeraj smo šli na družinski izlet brez fotra, ker se po svoje zabava v moški družbi s hektolitri pira, ki ga ne pije. Pa dobila sem novo jakno pa po enem letu sem našla bulerje (Kdo izgubi čevlje? In to ne navadne, mejhne čevlje, ampak madrfaking bulerje. To res sam men uspe). Danes sem spekla cheesecake, ampak biskvit razpada.

Tamal je zvezda te fotke, jaz sem pa trebuh vn vrgla in ubijala s pogledom

Moja misija v lajfu je, da enkrat rešim celo Guardianovo križanko brez cheatanja.

Včeraj zvečer smo mislil met movie night, ampak je tamal spizdil v sobo še preden sem si jaz nachose pogrela, mati so pa enkrat v sredini zaspali (ker je bil res beden filem). Zato sem si okrog enajstih naštimala še Clueless, nagnala mačko dol iz svojih nog, se udobno namestila in odprla blue lagoon, ki me je tko potrpežljivo čakal v hladilniku. Zjutraj sem imela budilko ob pol devetih, ampak sem potegnila do pol dvanajstih. Zdaj se res že fejst bojim oktobra, ko bom mogla naročit nov bioritem na e-bayu.

Glede na to, da imam ta vpis odprt že od štirih popoldne, zdaj je pa že skoraj jutri, bom počas končala. Sori, ker ni nič novga. Aja, nekdo mi je rekel, da sem boginja, ampak ne smem dat skrinšota noter, ker se pol spet ne bo hotu z mano pogovarjat. Čao, folk.




Ni komentarjev:

Objavite komentar