petek, 16. september 2016

iPhone je v garanciji, moj lajf pa ne

Znorela bom. Neki bom zabrisala po tleh in pol se bom kujala, ker ne bom hotla pospravit za sabo. In potem se bom zdrla na nekoga in se bo nekdo zdrl nazaj in to sam zato, ker sem nesposobna in ne znam uporabljat ajfona. Po približno 5-10 poskusih updejtanja se je namreč odločil, da ma problem sam s sabo in ga je treba restorat. In potem se ni hotu restorat. Ta telefon je hujš k bipolarna, histerična bejba s pmsjem in moje nerazumevanje tehnologije in pomanjkanje potrpežljivosti prov nič ne pripomoreta k popravljanju razpadajoče simbioze. Ugh!

Zdaj je restoran. Je tudi updejtan (ale-fucking-luja) in mimogrede, zakaj emojiji zgledajo kot da jih je nekdo polishal zadnje pol leta? Also, kje izklopim tiste čudne funkcije v messagih, ki jih noben ne bo nikol v lajfu uporabljal? Also, zakaj so notification bannerji tok grdi? Zdaj čakam, da se bodo android/windowsfon/other weird shit fani začel oglašat, da "Kaj pa taka jajca kupujem". Sam čeprov sem razočarana nad njim, mu bom forever zvesta (ker sej smo že ugotovil, da prepogosto odpuščam in dajem nove šanse ljudem in napravam, da še parkrat zajebejo situacijo). Še vseen rajš nesem ajfona na servis k androida!


"Eeej, jaz sem našla eno verižico v torbici."
"Ja, moja je! Noben mi je ni hotu odfeclat, pol sem jo pa zgubla."
"No mogoče, če mal bolš pogledam bom našla še od Vesne telefon."

Torbice od bejb so lahko precej podobne tisti od Mary Poppins. Če je bejba pijana pa tudi Bermudskemu trikotniku. V glavnem, zdej mormo spet ven v kratkem, da si izmenjamo izgubljene stvari in jih potem spet izgubimo in pademo v vicious circle. Komi čakam. 


If the stars don't shine, if the moon won't rise if I never see the setting sun again you won't hear me cry, this I testify, please believe me boy you know I wouldn't lie.

Štiri dni nazaj sem dobila apetit slona (ampak samo za cuker, kruh in karkoli z majonezo), 
tri dni nazaj so me prov nesramno začele bolet joške,
dva dni nazaj, enkrat v fazi pijanosti in pred lezbičnimi nagnenji, mi je bilo začel bit žal da sem v celibatu,
včeraj sem ratala tečna k drek,
danes so se nepovabljeno oglasil krči.
A mi kdo posod penis za par dni? Jajca baje že mam (updejtana in restorana). Grem se zadrogirat s protibolečinskimi tableti in kofeinom.

Res se mi smilte vsi, ki dobivate snapchate mene, ko pojem. A bom nehala? Ne.

Mati morm počakat, da pridejo nazaj in lahko končno jeva kosilo. "Jaz grem še v Litijo pa bova pol jedle kosil k pridem nazaj, ok?" "Ja, ok, sej jaz nisem še lačna." LIES, LIES, LIES!
Bom mela Nalgesine za predjed. Baj d vej, kdo si je zmislu musako? Kdo je reku 'hm, dejmo namest božanskih testenin rajš brezvezn krompir not porint'? Pa še ni majoneze noter. Bom šla kr po lonc Nutelle.

Poslušam Beach Boyse in se delam, da ne slišim mati, ki mi grozijo, da bova čez dve uri spucali bajto. Samo je reku, da mi bo naredu spletno stran, da ne bom forever vezana na blogger. Prijazen fant, sam jaz ne bom znala uporabljat svoje spletne strani (haha ha ha). Surfin' USA! Grem kr v Kalifornijo k tle ščije. Call me maybe.


Ni komentarjev:

Objavite komentar