sreda, 7. september 2016

Srečna brez razloga

Summer lovin' had me a blast (jaz pa še kar čakam, da se začne, čeprov je že september).

Če si pobrijem noge zate, si loh ponosen, ker si jih ne kr za vsazga.

Včeraj, preden sem šla na vlak, sem si pogrela juho in si jo dala v šalco, ampak je bila še prevroča, ker mi je fejst zavrela, zato sem jo za pet minut postavla na okensko polico. Danes, ko sem se pripeljala iz Litije, sem se spomnla nanjo in jo odnesla noter (potem pa polila po štengah, ampak jebeš detajle).


Dva dni sem že srečna. You can't stop the beat.

Šla bi na kavo s parimi ljudmi, ki jih imam rada, ampak se mi obenem ne da nikamor (sem ponosna že da grem iz hiše, na vlak in v Ljubljano je pa čist druga zgodba), tako da prosim, da se kdo naslika pri meni. Pokličite za frej termin (hint: skos sem frej, ker ne grem na izpit v petek. Že voham sranje, ki ga bom mela drugo leto s še enim dodatnim izpitom. Mal krivim nekoga, ker me je butnu v to depresivno/bipolarno thingy in se ne morem skoncentrirat, čeprov sem najbrž čist sama kriva. Tko kot za vse na tem svetu).


Vesna noče z mano na Čečk pogledat svojga brata. Men je baraba, sploh zato ker bom zdej verjetno mogla it sama in bom najbrž šla na napačen vlak in pristala v pički materni in me ne bojo nikol več našli. Pa prosim, ne se prehmal veselit, nimam še karte. Sicer pa, sej ga šele par dni ni, kaj sploh rinem tja. Aja, ker bom umrla od dolgčasa če ne bom šla nikamor.


Danes za večerjo imam vodo. Poznam nekoga, ki bi bil vesel tega, ker morm baje shujšat in mi ne privošči niti pol jabke. Ta je še večja baraba kot Vesna.

It's way too soon, I know this isn't love, but I REALLY REALLY REALLY REALLY REALLY REALLY like you. God damnit. 

Predolge nohte mam, ampak se mi jih ne da postrižt.
Še vedno ni šel noben z mano na sprehod, bedni ste vsi.
Ene obrazce moram izpolnit, ampak ne najdem delujočega kulija.
Youtube mi je vrgu nek grozen komad na playlist.

I'm not the type of girl for you and I'm not going to pretend that I'm the type of girl you call more than a friend. (Not true)

Mal komi čakam jutri. Upsi.
Grem hitro spat (čez kaki dve uri, ker bom prej še na telefonu visela).

Ni komentarjev:

Objavite komentar