ponedeljek, 5. september 2016

The one after the weekend

I'm back, bitches!

Sem si vzela mal vikend dopusta od bloga, ker se je precej dogajalo in se mi nekako ni dalo še čepet pred računalnikom. V petek smo meli uizi žurkico, v soboto bi mogla it s Tinetom in njegovo sestro v Cirkusa, ampak sem zatajila, ker sem bedna (pa ker oba boljš plešeta od mene in mi je bed it ven z njima). Pa v nedeljo dopoldne sem rajši pekla torto in brownie za Štefana, kot pa spala do dveh, ker je imel popoldne poslovilni piknik, da je lahko zdej mirne duše spizdil na Češko za celo večnost. Na pikniku sem dosegla par achievmentov:

- Nisem se napila
- Nisem jokala
- Štefanu sem počla dva vodna balončka za vratom
- Ko smo igrali odbojko me ni žoga zadela v glavo
- Ko smo igrali odbojko sem trikrat uspešno servirala
- Preživela sem overdose goveje muske

Ko so se zadnji preživeli odločili, da se ob enih končno premaknejo proti domu in odspijo tistih par urc pred veliko migracijo, sem tudi jaz natovorila ostanke torte, Vesnin herbarij in Štefanovega kolega, da bi ga odpeljala domov. Ampak sva bla lačna pa sva šla še v BTC v McDonalds, ker sej ne da sva bla cel dan na pikniku in bi lahko jedla mrzle melancane in ajvar. Ponoči se je kul peljat z avtom, ker so prazne ceste, na radiu pa ni reklam in novic in se lahko nemoteno dereš (ampak pol mogoče kdaj pozabiš izklopit dolge luči in zaslepiš tovornjakarja). 


Bamba, la bamba!
A me lahko en pelje plesat preden se mi zmeša?
Don't you keep me waiting!
(Come on let's twist again like we did last summer)

Čez štiri dni imam izpit, pa še vedno ne vem a čem it al ne.
Pred eno uro in pol sem se zbudila, ampak spet rabim počitek.
Šla bi na sprehod, ampak ne sama.

So mi mati rekli "Ti pa zadnje čase ful alkohol piješ."
Haha.
Nisem jaz kriva če so priložnosti pa jih izkoristim, sej sem še mlada, tok hitro si tud ne morem jeter uničit.

Odkar je Lojze fazan, je v hiši filing kot da je cela familija spet vpisana v gimnazijo. Revež je pa glih tok zmeden, kot sem bila jaz, samo da majo zdaj še malo slabšo malico.


Bodoči intelektualci.

Jaz rabim enga hekerja da mi pove zakaj mi ne dela μtorrent in zakaj si ne morem shrant fotk iz ta starega telefona. Aaaah zakaj je tok težko bit samska in nesposobna naenkrat?

Grem posesat kuhinjo in twistat in met karaoke contest sama s sabo, ker tko zmeri zmagam, pol pa najbrž mal dremat spet. Kakšen pester lajf. Štefan, upam da preživiš (pa napiši mi kakšno kartico).

Ni komentarjev:

Objavite komentar