ponedeljek, 19. september 2016

One in a 100

Ta vpis je mal poseben. Pa ne zarad vsebine, ki najbrž ne bo nič posebnega (ker kdaj se pa men kej posebnega zgodi), ampak ker sem po skoraj šestih letih on and off relationshipa z blogom končno prilezla do prelomnice stotega vpisa. Zdaj mu bom počas začela težit da me ožen, drugač bova šla pa narazen. V stotih objavah sem iz zmedene petnajstletnice, ki ni mela pojma o čem naj piše in kaj naj počne s svojim lajfom, prilezla do zmedene dvajsetletnice, ki nima pojma o čem naj piše in kaj naj počne s svojim lajfom. Na poti se mi je malo povečal besedni zaklad, kar mi nič ne pomaga, ker ga ne uporabljam, ratala sem zrelejša in odgovornejša (haha, tukej se moram ustavt, ker sem sama sebe nasmejala), čez sem dala veliko lepih in tudi nekaj manj lepih trenutkov in se na splošno precej spremenila. Kljub temu sem obdržala svojo hipster "no filter" personality, sarkastičen in črno obarvan smisel za humor, gobčnost in preobčutljivost. Upam, da se beremo tudi čez novih dvesto objav, ko bom mogoče dejansko bolj odrasla.

Dojenček (še zmeri nosim te allstarke)

Anex sem častila kavo. V bistvu limonado sam reče se kavo. Je spet pozabila tošl doma, ampak ni panike, ker sem že navajena da zmeri jaz častim. Sva govorili o smotanih pet-do-sedemindvajsetletnikih, o bivših in bodočih pobih in o kartah za vlak. Potem sem jo peljala na postajo in zdej se verjetno spet ne bova vidli čist predolg.

Queen Bae

Zdaj grem narest pico, potem pa pride Samo (in baje prinese sladoled, čeprav ne vem kako, ker pride z mopedom in se bo fural kakšni dve uri sam do mene, tako da bo ta obljubljeni sladoled najbrž v tekočem agregatnem stanju). Če bo priden mu bom dala en kos pice, več pa ne, ker vedno vse požre.

Kolca se mi, ziher name mislš! (Aww, optimistična)

Samo mi je pojedel pol pice in en kos in pol cheesecake-a (pa sem mu dala največji kos!). Potem sva gledala Lego movie, med katerim so bili njegovi izpadi smeha najbolj zabavni od vsega. Potem mi je hotu popravit imidž bloga, ampak je neki zajebal in zdaj zgleda drugače kot prej, ampak ne vem KAJ je drugač in me živcira. Pa ni prinesel sladoleda!

Zdaj si grem zamenjat posteljnino, ker me je včeraj nekdo spomnil kok je fajn spat v sveži postli. Potem bom pa najbrž spet čepela v pisarni in odlašala z objavo, za vsak slučaj če "se še kaj spomnem". Nikol se ne.

Jutri imam cel kup možnosti za popoldanske aktivnosti, ampak sem čist nezorganizirana in še vedno sploh ne vem kako bom šla do Zaloga, kaj šele kam dlje. A si že lahko kupim subvencionirano karto? Ne da se mi poguglat.

Veš, da ti je nekdo preveč všeč, ko med masturbiranjem pomisliš nanjga, namesto na Leonarda Dicapria. Fuck.

Še vedno imam potolčen in razbit kolen od srede. Samo sploh ni vedel kok sem se zložila po tleh, ker sta očitno z Vesno takrat "iskala telefon". Kdo se mi je pa pol tok v fris smeju? It's all so blurry. Nikol več ne pijem (haha).


Vse najboljše, Dunja! Da ti v lajfu nikol ne bi zmanjkal "čokolade" in gin tonika.


Ni komentarjev:

Objavite komentar