petek, 9. september 2016

Not a date

"Kaj boš pila?"
"Vseen."
"Pivo?"
"Loh."

Pravi Eva, ki nikol ne pije piva. Je reku, da ni zmenek, sam si je vmes premislu (aww).


Lojze je zbolel (kao, men zgleda čist zdrav ko igra igrce in žvižga po hiši), jaz mu moram pa skuhat kosilo. Namesto tega sedim za računalnikom, poslušam isti plejlist kot že dva tedna in upam, da bo lačen pred mano in si sam vrgu pšanca v ponev.

Met a boy cute as can be. Matr, šele ko poslušam te ancient komade ugotovim, da nismo več tok mladi. Že tri leta nisem več dancing queen (young and sweet only seventeen). In če bi mela summer lovin' z osemnajstletnikom bi blo mal weird. Sam ne, jaz sem dancing queen forever, briga me kaj Abba prav. Romeo in Julija sta bla tud mlada pa naivna, pa glej kaj se je zgodil.

A pozna kdo koga, ki bi mi direkt dal šiht za ene dva tedna, preden spizdim h Štefanu na počitnice? Men je res dolgčas (pa rabim keš). Loh začnem že dons. Mimogrede, vse kaže da bom mogla it sama na tist sketchy češki vlak, kar je velik izziv za osebo, ki ne upa niti sušija probat.

Tamal se je spravu kuhat (success!).


Iz kuhinje prihajajo neki čudni zvoki, tko da se bom zaprla v pisarno in počakala, da bo safe in vse skuhano in počiščeno. Ne bom reskirala, da bom mogla pomagat drgnt zažgano posodo. Problem je edino, ker nimam hrane in pijače tukej noter in najbrž ne bom dolgo zdržala. Moram narest bulletproof plan kako se izmuznit v kuhinjo in nazaj in pograbit sredsva za preživetje brez da me tamal opazi in prosi, da mu pomagam. Moj lajf je težek.

Give a little time to me, I'll burn this out, we'll play hide and seek to turn this 'round. Ampak res, mal še rabim. I may be crazy, baby, but I ain't no fool.

Plavat bi šla. Tine, a si kej doma? Zalaufi bazen, pridem. Tudi morje bi blo fino, dej pejmo skupi.

Moram it klavir vadit, ker mam baje sam en mesec časa, da se naučim poorly zašpilat en komad. Be good.


Ni komentarjev:

Objavite komentar