torek, 13. september 2016

September (vroče je pa kot v peklu)

Na majci mam fleke od golaža, hlače pa oblečem samo še ko grem iz hiše, pa še to ne vedno. Včeraj sem celo poslala nekaj mailov regarding faks in šiht. Bla bi varuška par mescov, ampak verjetno ne, nazadnje je otrok, ki je rabu "občasno varstvo ker je pogosto bolan" kar čudežno ozdravel, ko sem povedala minimalno urno postavko. Če živijo v rovtah moram vsaj za bencin noter dobit no. Drugač pa sem ful dobra varuška, če kdo rabi! Nikoli mi še otrok ni pojedel plastelina in Disneyeve risanke lahko gledam na repeat. Pa vedno grem z njimi po štengah in jim obrišem rit če si jo ne znajo sami! Please hire me.



Kaj sploh delam doma, če se je začela Anthology tour? Kdo gre z mano v  Anglijo nooo? Sej se bom kr zjokala, če jih ne bom nikol v živo vidla.

Mati mi očitajo, da sem šla iz ene skrajnosti v drugo, da sem bila prej nonstop doma in da nikol nisem pila, zdaj pa skos ven hodim in sem ratala alkoholik (ko sem jo obvestila o planih da grem jutri ven in v četrtek zjutraj na prvi vlak domov). Not true, samo prej sem bla preveč fuknjena na nekoga, ki ni mel veliko časa zame. Pa bolj mi je ratval skrivat "alkoholizem". V hladilniku me čakata dva koktejla, jaz pa čakam na boljše čase, ko me mati ne bojo postran gledal, ko bom ob enajstih zvečer iskala odpirač.

Mačk se je odloču, da bi blo prijetno skočit na tipkovnico in mi porint šupak v fris, tenks.

Mal me prsti bolijo, k sm jih včeri rinla v češple. Cel ajmar jih je bil za razkoščičit, da jih bojo zdej lahko zjutri metal v šmorn (ker kaj je še boljši način da uničiš šmorn, razen tega da daš rozine noter?)



Nč ti nam napisala, pfff. FFFffffff. Ne bom!

Danes sem sanjala, da mi je moj biggest fan rekel, da bo nehal brat blog, ker prevečkrat zajebem vrstni red stavčnih členov v povedih. Potem sem šla pa na bungee jumping.

In other news: danes začenjam spolno abstinenco, ker sem nekje (verjetno na kakšni zelo zanesljivi science-related spletni strani) prebrala, da lažje rešuješ probleme če ne upoštevaš seks faktorja. Nisem navdušena, ampak bo pa nova izkušnja. Si predstavljam da bo moj libido kmal dosegu nov vrhunec (pa sem misnla da je zdej grozno). Me zanima kok dolg bom zdržala. Mogoče bi si mogla zastavit cilj. Mogoče pa ne, ker bom potem razočarana če ga ne bom dosegla.

Losing it.

Naučila se bom igrat poker, ker je šah beden.

Predlogi za jamranje od fantov iz Snapchata:
"Moram se učit, ker če ne nardim tega izpita fuknem letnik"
"Jamram, ker me noče"

Hvala, poba, zelo uporabno. Se pa lahko poistovetim z obema problemoma, juhej.

Pms, nehi me delat lačno in tečno in mozoljasto.

Zakaj v Hotiču ni več pokemonov?
Zakaj se lak za nohte tok hitr odkruši?
Zakaj si že cel dan grizem ustnce in ne neham tud ko mi začne kri tečt?
Zakaj sem tok živčna, če sploh nimam razloga?
Zakaj je tok preklet vroče v tej pisarni?

Grem se uležt na tla, ker je tam bolj hladen luft, čao.

Ni komentarjev:

Objavite komentar