sobota, 1. oktober 2016

Time to say goodbye

27. September, 23.10

"A čva blog napisat?"

Včeraj sva s sposojenim kulijem igrala kocke do dveh zjutraj, zraven sva jedla grozdje in uničla preostanek gina in tonika, ki je v enem dnevu ratal flat in ne glih dober. Danes sem spala do pol enih. Štefan je šel za eno uro in pol na faks, ker more dosežt tedensko kvoto udeležbe na predavanjih (ura na teden), zdaj je spet frej do ponedeljka. Izmenjave so zajebane! Potem sva pojedla zajtrk na postli, ker imava mizo preveč razmetano in šla proti centru na kosilo, ker je bil tak čas. Po kosilu sva ob kavi naredila še eno v vrsti napačnih odločitev- da greva na blond. Tak je bil plan že od poslovilnega piknika dalje, ampak si noben ni mislu, da bova tok neumna in to dejansko naredila. Češke frizerke naju niso nič zastople, ampak smo se s pantomimo, angleščino in skupnimi točkami v slovanskih jezikih nekako vse zmenili in po dveh urah in pol sva oba blond. Zdaj mi je mal nerodn it ven iz hotela, ampak ne smem prekinit večdnevnega niza popivanja in ponočevanja. Čao.

En bl blond k tadrug. Swag.

30. September 14.30

Sem na busu za Brno. Dvakrat sem se že presedla, ker je moj originalen zic zraven obese motherfuckerja, ki ne ve kaj je tuš. Potem so me pa nagnali, ker se vsi ostali pridno držijo sedežnega reda in zdaj samo upam, da se ne bo bus zafilal na naslednji postaji in bom mogla it nazaj. Nisem vesela, da grem domov, ampak faks čaka in pridna kot sem moram it mal prečekirat kaj je novga.

V sredo sva šla na mini golf (zgubla ful, obviously) , potem sva bila pa povabljena na lahko večerjo h francozu, kjer so bili vsi navdušeni nad najinimi blond lasmi. Vase smo zmetal estetsko, instagram material solato in zraven spili flašo vina pa še tist pir iz Štefanove skrivne zaloge. Potem smo se začeli kockat, ampak so vsi preveč zabušaval in je trajalo sto let, zato smo se odločil, da bomo igro končal naslednji dan in spizdil v njihovo famous campus beznco. Tam ni noben hotu plesat, ampak so se šli raj un nogomet na roke. Vmes sem se jaz naveličala pira in zahtevala gin tonik, zato so me vsi malo čudno gledal. Pogovarjal smo se o siru in preživnini.

Jaz sem večinoma samo gledala, ker nimam refleksov.

Včeraj sva šla na grad,  ker je to baje must see v Ostravi. Ni bil najbolj impressive, ampak je bil pa sonček in vidla sva najdaljšo leseno verigo ever u lajfu, k jo loh sploh na svetu najdeš. Hudo! Pol sva šla v meka, ker je men pač zasedu, potem sva jedla še sladoled in šla po novo trenirko za Štefana, ker je decom očitno lažje kupit nove cunje kot pa it v pralnico in dejansko kej oprat. Popoldne sva naredila en kjut plavalni trening. Zvečer smo končali igro (brez alkohola!), potem sva šla pa kar kmalu (okrog dveh) spat, ker je bil danes checkout do desetih. V petih dneh nisem niti enkrat jedla hotelskega zajtrka. Verjetno bom sendvič z margarino, salamo, sirom in kumarcam do konca življenja asociirala s Češko in drobtinami na jogiju.

Srečna blonđa na gradu (sem pomahala peasantom).

Luškan Olomouc.

Ko greš ob devetih zjutraj na razgledni stolp (ampak ubistvu ob dvanajstih)

Olomouc town hall.

Na vseh fotkah imam pred sabo pir (ali dva).

We crashed the wedding.

Pol sem mogla pa it domov, ker če bi dvakrat rebookala bus bi blo pa too much.

Zdaj me lulat in se moram prerinit mimo spečega smrdečega sopotnika. Lp

1. Oktober 12.00

Zbudila sem se po samo sedmih urah spanja, ker mi ni všeč domača postla. Medtem ko me ni bilo mi je nekdo porabil vso instant kavo s cimetom, zato sem si naredila neskafe. Zebe me v noge, ampak se mi ne da it po nogavice. Itak se ne da pridt do predala, ker imam sredi sobe razfukan kovček. Moški del familije pravi, da sem OGABNA blond, ženski pa, da sem podobna določeni žlahtnci ampak da "ni slabo". Komi čakam narastek.

Grem pospravt cunje in skuhat kosilo, ker sem pridna. Čao.

Ni komentarjev:

Objavite komentar