petek, 14. oktober 2016

Tri prste tekile

Prvi vlak domov sem zamudila za pet ur. Dehidrirana sem in zebe me, čeprav mi je vroče zaradi hardcore gretja na vlaku. Še vedno imam košček limone od tekile zataknjen za žičko za zobe. Ne vem kakšen je bil končen rezultat proti Samotu, ampak mislim da je približno 4:2 tekile zame (če štejem samo tiste, ki sva jih dejansko plačala in ne tiste, ki mi jo je kelnar zlil direkt v usta). Enkrat vmes sem ponesreči treznila neznanko z odpetimi hlačami, ki je bruhala v koš za smeti. Nekje smo našli štiri bejbe, s katerimi smo plesali do treh, namesto da bi šli v kompanjerosa. Zlomila se mi je šminka. Ni mi bilo slabo, čeprav sem začela s pivom in nadaljevala s tekilami, kar je v bistvu ultimate recept za slabost. Neštetokrat me je folk s komolci butnu v moje že tko razbolele joške. Nekdo se je nonstop pritoževal, da je slaba muska, s čimer se nisem strinjala, ker sem lahko odplesala celo original koreografijo na Hajde da ludujemo in YMCA. Ko so se začeli Modrijani sem si ekspresno premislila, ampak sem vseeno odplesala polko s Samotom.


Zjutraj smo se po mrazu odvlekl do Samotovih kolegov. Nekdo je imel razklano koleno in precej krvavo hlačnico. Mogoče zato ker je naredil špago sredi plesišča. Jaz imam samo modrico (tokrat na levem kolenu), ker sem se žvajznla v steno.

"Ti si maskota za varen seks"

Zbudila sem se ob desetih, pričakovano dehidrirana in zlomljena. Dobila sem kavo in posojen dežnik in šla na vlak. Doma sem spila liter vode in šla počivat za eno urco, zdaj je ura šest. Mogla bi spečt sacher torto, ampak jo bom mogoče rajši jutri (to pomeni, da bom mogla spet vstat ob devetih, če ne mislim imet jutranjega rituala, oziroma ob pol osmih če nisem pripravljena spustit pitja kave pred tevejem).

Slikano s krompirjem od tastarega ajfona

Pozabila sem ključe, zato sem zdajle pol ure čakala v avtu, da so mati prišli domov in me spustili v hišo. Odkar sem blond delam takšne neumnosti. Pa križank ne znam več celih rešit. Oh the horror. S torto danes ne bo nič. Skuhala si bom en liter čaja, se kot burito zavla v kovter in gledala Father Brown. Pa nate bom misnla. Bog z vami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar