nedelja, 16. oktober 2016

Gosti sok s smetano

Nisem spekla sacher torte, ampak so jo mati prinesli iz trgovine, ker mi niso zaupali, da bo do enih spečena in užitna. Pametna poteza. Vseeno sem bila pridna hčerka in spekla čokoladno pito z malinami, čeprav je bila Hoferjeva sladka smetana trikrat preredka in smo jo na koncu jedli iz šalc. Vseeno je bila dobra.

Zvečer smo imele ladies night z Vesno, Dunjo in Matejo. Seveda smo takoj po prvem koktejlu šle jest, potem pa nazaj na teraso, ker je bilo presenetljivo toplo. Vesna je skor oblekla enak pulover kot jaz, ampak ga ni. Hotla si je tud skravžlat lase, pa ji ni uspel. 

Tamal je uletel v pisarno: "Ej, kaj omogočajo nitasti izrastki na koncu virusa?" Jaz bi tud mela tok pametno sestro kot jo ma on. Enciklopedija!

Mateja ni hotla preveč pit, ampak sva ji z Dunjo vseeno naročili nek kao močen koktejl, ker je tretji gratis. Vesni sva naročili gosti sok s smetano, čeprav ne mara smetane v pijači (razen v toplem mleku. Mislim, kaj? Kdo pije topel mlek s smetano? Kdo pije topel mlek brez smetane?!).

"En meter borovničk! Kaj bote pa ve...?" -Dunja


Vesna nam je osvežila spomin na prejšnji obisk Parlamenta, ko je Dunja hotla zeksat sol od tekile. Jaz se ne spomnim tega, ker sem se nekje zunaj opirala na mizo, ampak to se  res sliši kot Dunja.

"S kolkimi si zamutila v Poreču?"
*šteje na prste par minut*
"Sedem!"
"Kok dni si pa bla?"
"Tri..."
"Aha. Sem misnla, da mam js probleme."
"No! Za sedem se SPOMNEM!"

Ob polnoči, pa še nekaj čez, so nas nagnali iz terase. Mateja je šla domov, čeprav živi najbližje, ampak se je nekej zgovarjala da ima danes zjutrej obveznosti in mora ŽE ob pol devetih vstat. Z Vesno in Dunjo smo šle potem čakat na vrsto za garderobo, pol pa plesat. Kmalu se nam je joinal en kripi portugalec z ne preveč dobrimi dance movi (je pa znal celo besedilo od Sorry). Dunja mu je spila koktejl z verjetnim dodatkom mononukleoze. Potem je nekje ukradla še pir. Portugalc je vmes zginu, potem nas je pa spet našel in začel z nekimi direktnimi pripombami in vprašanji, zato sva rekli, da sva lezbijki. To je blo dost, da je šel iskat druge žrtve. Ob dveh smo imele dost, zato smo šle v avto. Dunja je pir pretočila v plastičen kozarc, ker je flaša povratna embalaža. Pila ga je še skor celo pot do doma, potem se je pa odločla da ji ni všeč in ga zlila skozi okno (hvala bogu ga ni pozabla odpret prej).

Poslušale smo Franka Sinatro. "Kva maš to neko sranje iz devetdesetih?" -Dunja

Vesna spet ni točno vedla kje more peljat do Hotiča, čeprav je bila zdej že parkrat v naših prelepih krajih. Zdaj je končno opazila Jezusa na svetleči štangi. Nazaj grede se je menda vseeno zgubila.

"Kaj je ta svetloba?"
"Verjetno gre kak avto nasprot."
"Aja... js sm misnla da je kak party."

Čeprav se mi ni dalo, sem si ob treh zjutraj vseeno umila lase. Potem sem šla spat za devet ur. Budilka mi je začela zvonit ob pol desetih, ampak sem snoozala do dvanjstih. Zdaj pijem mrzlo kavo in pojem (dva izmed mojih najljubših hobijev).

Ni komentarjev:

Objavite komentar