torek, 1. november 2016

Halloween je skeri, ker sem trezna

Sobota, 29.10.

Starša sta šla na neko fensi večerjo, Lojze je šel na morje(!!!), jaz pa vsa uboga že cel dan ležim v postli. Družbo mi delajo robci, kapljice za nos, materina dušica in litri in litri čaja z medom. Ne morem več spat, ampak ne morem počet niti ničesar druzga. Zato ležim zavita v kovter ki smrdi po bacilih in sem slabe volje. Ta Halloween weekend je imel velik potencial, zdaj pa izgleda da bom namesto pijana rajši napol mrtva Sneguljčica in Sneezy v eni osebi.

Ponedeljek, 31.10. Hello, vin!

Ponudila se mi je once in a lifetime priložnost, da grem danes ven, ki sem jo zavrnila, ker sem preveč lena in revna. Zdaj grem samo na golaž in slabo vino v hosto na geoss. Danes sem spet spekla banana bread, ker je šel prejšnji, petkov, za med. Zraven sem v pečico vrgla še en paket instant limoninih macaronsov, ki bodo verjetno spet presladki in preumetni. Ampak nevermind, ker bojo lepi. Zdaj sem se namreč že naučila delat skor popolne krogce, ampak vseen ne dost lepe za na instagram.

Spomnla sem se, da bi blo verjetno pametno začet delat seminarsko nalogo za UOO. Nekaj o enekinekipatogenih bakterijah. Še google ne ve za kaj se gre, zato sem se prej skorej zjokala. Potem sem se odločla, da grem rajši spat za pol urce (kar se je zavleklo na dve uri in pol)

Dunja: "Js sm bla vegeterjanka včasih. Samo sm jedla pohan meso pa pršut. Pa salamo. Tko približno kšn tedn, pol nism bla več."

Ravnokar sem prišla iz hoste. Vedno slej ko prej pride moment, ko te tolk zebe, da ti tudi vino ne pomaga več. Takrat je treba it na kaj močnejšega ali pa pod vroč tuš in kovter. Jaz sem izbrala drugo možnost, ker več kot očitno nisem alkoholik. Dunji sem cel teden težila da pejmo ven, ampak ni hotla, zdaj mi je pa dvajset čez enajst rekla če pridem v Parlamenta. Človk bi kr znoru. Ampak sej bomo šli ta teden enkrat, pa še Samota pa Vesno bomo zraven zvlekl.


Zdaj še vedno šokirana od kombinacije ledenega vetra na zip linu in vročega tuša ležim v postli in gledam Nightmare Before Christmas. Ker je hello vin, božič mamo pa tudi radi. Zraven sem si zakurla svečke, ker sem nepoboljšljiv romantik in ker rada slabo spim v zadimljeni sobi.

What's this?

Neki mi manjka, čeprov mam čokolado in svečke. Mogoče celo vem kaj (in ne, ni alkohol). Mogoče si ti. Lahko noč, otroci. Pa eno strašljivo Siphonaptero za pomoč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar