sobota, 26. november 2016

Hujšam 'drugot'

Ker ste privoščljive barabe in blog berete samo kadar je zasafran, včeraj raje nisem pisala o lučkah in veselju, ampak bom pisala danes o hujšanju in žalosti. Poleg hujšanja so razlogi za žalost še:
- pomanjkanje najnovejših epizod mojih priljubljenih serij na Popcorn timu
- slivova marmelada v buhtlih
- mozolj na bradi
- čustvena labilnost, za katero ne odgovarjam ker je verjetno podedovana

Trenutno mi gre vse na živce. Neko tipično holivud komedijo mi lovda dvakrat prepočasi. Pijem smoothie s špinačo, ampak je jabolčni sok v kleti, zato sem mogla uporabit pomarančnega. Lojze igra bobne v garaži, ampak se zdi kot da je v moji sobi. Zebe me v prste na nogah in v trebuh, povsod drugot mi je vroče. Beseda 'drugot' mi je ogabna in nisem ziher če je sploh pravilna. Nisem znala rešit cele križanke pri babici. Niti tiste v tv sporedu. Rabim vročo kopel z vonjem po poletju, ampak nimamo jebene banje. Rabim tud poletje nasploh, ampak vse kar dobim je mal bolj topel november, aka. kvazi december. Če mene vprašaš bi mogl november kar preskočit, sploh ker Ana banana itak nikol ne časti alkohola za rojstni dan. Jutri nadaljujem s seminarsko, h kateri nisem prispevala še nič. To sem rekla že danes, ampak ne, jutri pa res. Neki me špika v prsnem košu. Če bom poguglala simptome bom ugotovila, da imam raka, tega pa nočem, zato bom raje nevedna. Predvčerajšnjim sem pospravila celo sobo, danes je pa spet razfukana kot Hirošima. Čeprov ne vem, mogoče bi jo zdaj mogla primerjat s Sirijo? Dunja pravi, da bi šla za novo leto v Sirijo, če nas bojo vrgl iz vseh apartmajev v Pragi. Zlovdal mi je dost filma, da ga lahko začnem gledat, ampak vem da bo zanič, zato razmišljam če bi šla rajši spat.

Pol filma je mim in tud moja shujševalna večerja je mim. Zdej čakam sam še da bo mim ta dan. Danes je kratek, ampak menda je bolj važna tehnika. Lahko noč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar