petek, 31. oktober 2014

Tok sm pucala, da sm se znucala

Ne resno, če danes nisem pucala, pol verjetno nikol nisem in nikol ne bom. Starša sta se namreč odločila, da se bomo konec novembra selil in je treba novo domovanje konkretno počistit. Ja, selil se bomo. Selil se bomo v tisto bajto, ki jo delamo že šest let in v katero smo se že vsako od teh šestih let "letos pa res" selil. No ampak letos se bomo pa očitno res res. Nevem, postopek čiščenja vas verjetno ne zanima, ampak v grobem- zdrgnil smo vse kar se je dalo zdrgnit. Aja pa vmes se je tamalmu zabil filter v sesalcu in je razneslo prah po celi dnevni. Je zgledal skor k sneg, sam da smo ga pol še eno uro dlje odkopaval.


Zdaj sem čisto hin in še dobro, da sva šla na pico, da bom imela vsaj dovolj energije za spanje. Sej sploh ne vem zakaj še pišem ta blog. Nekdo ful pameten mi je enkrat rekel da nihče ne bere nezasafranih blogov, ampak jaz vseen upam da kje obstaja kakšna duša, ki nima boljšega dela kot je branje mojih dogodivščin.

Aja, v torek smo mel tist kostanjev piknik biologov, aka. Zborovanje sredi hoste z zanič čajem in kostanjem, ki ga nisem probala. Če bi mel še bele stožce na glavi, bi se lahko izdajal za KKK, zgledal smo približno glih tako sumljivo. Ampak je blo vseen kar kul, sploh ker so nekateri carski ljudje peli in smo mel še muzko. Ko sem se naveličala stat v ledenem blatu in pasivno kadit raznih (i)legalnih substanc me je dobra duša odpeljala domov. Tam sem se odtajala in psihično pripravila na drugi veliki podvig tistega dne, BF se straši. Ja, največja debilka na svetu sem ker sem šla rajš na naš žur kot pa na sredino velebrucovanje, ampak mi vseen ni bilo hudega.



Tako, mislim, da sem nabutala vse highlighte tega tedna. Zdaj grem pa guglat cunje, ki si jih lahko naročim online, ampak si jih ne morem privoščit. Lahko noč.


1 komentar:

  1. Alo bejba zakon blog.ne jamri no.svet je lep sj sama ves.lucke bojo cez hm 1 mesec...sam...nima veze.caj v kuhli obavezno mala.lep pozdrav iz sosednje hise...25 al kok je naslov. ;)

    OdgovoriIzbriši