nedelja, 12. oktober 2014

Puff the magic dragon

Dans je blo končno mal bolj carsk kot prejšnje dni. In o tenks za to res. Zjutri je bilo sicer dost bedno, ker mam super glasbeno družino in me je zbudilo fušanje na trobenti in nefušanje na harmonki (harmonka je sama po sebi dost grozna). Ampak hvala bogu so s tem začeli šele okrog desetih in sem lahko šla iz postle ob normalni uri za nedeljo. No potem, ko sem pojedla en piškot in pol, smo šli na Čemšeniško planino. Če bi vedla, da je to taaaaak (zdej sm pokazala kak) velik klanc pol ne bi šla ever ever ever. Sploh pa ne samo z enim piškotom in pol v želodcu. Ampak foter je reku, da bomo "čist mal hodil". Mhm.




Ko so me do konca zmatral (jaz res nisem navajena na neke športne podvige in tud če hodim v klanc samo eno uro zgledam ko pokvarjena lokomotiva ko enkrat prilezem do vrha) in prpelal domov, sem šla pod tuš in nazaj v Hrastnik h Ani banani. Ona je tak mejhn cukr. Mal sva se pogovarjale, potem sem si pa začela nohte lakirat. Sicer je res negostoljubna, ker mi ni hotla dat nič za pit, ampak je blo vseen okej.

Med debilnimi forami, opravljanjem in smehom sem se spomnla na res carski komad, bam:



In ko sva ga poslušale stokrat, sva šle iz enega ekstrema v druzga:


Tud to nama ni blo dost:


Potem je v sobo uletu Rok in nama zatežil, da dava mir ker je on ful resen in ma neki pomembnga za narest. Sm rekla okej in šla dam.

Zdaj sem doma. Spakirala sem si že vse za tedenske migracije nazaj v Ljubljano, ampak hvala bogu ne rabim vsega vlečt na vlak, ker mam svoj helikopter in mi jih bojo služabniki pripeljal. Potem ko sem spakirala in se spravla pisat današnji vpis sem ugotovila, da mi je ena carska bejba komentirala včerajšnji blog in sem bila še bolj superduper hepi. Kdorkoli si, ful sem te hotla kontaktirat pa ti odgovorit (al pa ti vsaj hvala napisat), ampak sem preveč nepametna da bi mi ratal.

Zdaj grem spat in sanjat, da sem zadeta in vidim čarobne zmajčke. Ni za kej, da nisem spet zasafrala vpisa. Čao.

1 komentar:

  1. žal mi je, da je tok dolgo trajalo ampak tole je moj mejl fenderjagsg@gmail.com , če bi me še rada kontaktirala. zahvalt se mi pa res ni treba, ker v resnici sploh nism tok carska ampak samo zelo rada nakladam in pisarim. C:

    OdgovoriIzbriši