ponedeljek, 26. marec 2018

From hopeful romantic to basic bitch

Na Facebooku obstaja možnost, da zahtevaš svojo kartoteko, v kateri so vsa poslana sporočila ever, vsi lajki, statusi, wall-posti, fotke, posnetki in nasplošno cel shabang. Ker se še vedno ne učim za številne aprilske izpite, sem včeraj izkoristila to možnost vpogleda v kripifajl. Vedla sem, da me bo šokiralo kaj vse je not, pa me je vseeno šokiralo. Potem sem se teleportirala v čas, ko mi je še dvestopetnajst ljudi pisalo takozeloiskren 'vse najboljše' na zid in nekaj ur brala svoje statuse od 2009 pa do 2011. V devetih letih sem izgubila poetsko žilico in ljubezen do caps locka, spravila sem glavo iz oblakov in iz hopeful romantika prešla na hopeless romantika.

Pridi, dala ti bom cvet. Vijoličen, ki mi ga zatakneš za uho. Pa greva kupit slanike s sezamom, kislo smetano in čokoladno mleko. Mimo je in to mi je všeč. Ker se zdej lažje skrijem za tabo in se tam počutim najbolj varno. Rada vdihnem tvoj vonj in si ga shranim v spomin. In všeč mi je kako me objameš in všeč mi je kako lahko še vedno čutim dotik tvojih ustnic na mojemu licu. In všeč mi je to nebo nad nami.

Sem rekla. Še vedno sem čudaška, samo da zdaj jem slanike z okusom pice, ki jih omakam v sladoled s pistacijami in to delam sama. Ampak kot je štirinajstletna verzija mene rekla- luštne punce ni nikoli preveč.

Čakam poštarko in čakam jo zaman.

V torek sva šli z Dunjo na bubble tea kot dve najbolj basic bitches in ker to ni bilo dovolj, sva šli še v BTC v šoping kot dve razvajeni basic bitches.

"Živjo, a mate odprt?"
"Ne!"

Ok, ampak a je težko dodat še, da odprete čez sedem minut?
V teh sedmih minutah sva v party shopu do potankosti splanirali vse bodoče potencialne dekliščine, baby showerje (ki bodo bolj kot to samo brezalkoholne mimoze, mini pice in Dirty Dancing) in rojstne dneve.


Potem sva šli v petek še na pico (ne mini ampak ogromno, od katere mi je zaradi konstantne slabosti uspelo pojest sramotno majhen delež) in na prvi sladoled za evro in pol v sezoni (do takrat je slabost čudežno ponehala). Zraven sva zavijali z očmi zaradi natakarja, ki je probal biti smešen, jaz sem v polnem Foculusu brez sramu lip syncala na My heart will go on, Dunja pa je vrgla mojo jakno v smeti.

Hengala sem tudi z Davitom, ki se strinja da mraz ni fajn. Ta mi je tok izboljšal četrtek, da sem mu celo oprostila, da sem ga mogla dvajset minut čakat na said mrazu.

A misliš, da se čez devet let tud ne bom spomnla vseh svojih bivših?

Ni komentarjev:

Objavite komentar