sreda, 8. februar 2017

Nostalgija

Ugotovitve dneva:
- Če si delaš zajtrk medtem ko si greješ mleko, bo šel mlek na sprehod
- Če gre mlek na sprehod in pucaš kuhinjo se ti bo tačas ohladila kava
- Če en mesec nosiš eno in isto majco bo poštar to slej ko prej opazil


Odjavla sem se od zadnjega izpita v tem obdobju. Odjavla sem se tud od vseh ostalih izpitov v tem obdobju in šla samo na tri kolokvije, od katerih je manj kot polovica pozitivna. Polet bomo švical, pa ne zarad vročine. (Oja, a loh en fast forward do poletja plis?) Zdaj poslušam Foxy Teens.

Nehite mi težit za blog. Če me noben ne povabi na kavo in/ali kako drugače spravi iz hiše, namreč nimam o čem pisat. Pa zdaj mam čas. Ker sem se odjavla od izpita. To je hint.

Zadnje čase sem med čepenjem pred računalnikom precej nostalgična. Začelo se je z novico, da Club Penguin konec marca zapira svoja vrata, ob kateri sem po hitrem postopku naredila nov račun, kupila puffla in podrla osebne rekorde v igrcah. Potem sem prebrala nekaj starih dnevnikov iz Vijavaje, zalaufala Simse, jokala, ker ni več MSN-ja in kot alternativo nazaj naložila Skype, ki ga sicer ne uporabljam več. Končalo se je s poraznim sešnom War Rocka, kjer sem med igranjem Mariena dobesedno slišala kako en Walker govori drugemu Walkerju kje nasprotniki kempajo. Edina stvar, ki se ni spremenila je dejstvo, da dobim headshot v momentu, ko stopim iz baze. "Kolk nam je blo včasih lušn" pravi Metka.




Danes je praznik. Jaz sem pozabila, dokler me niso domači vprašal, če grem z njimi smučat. In še dobro, da nisem šla, ker so na Krvavcu ugotovili, da je megla in sneg in se obrnili. Nazaj so bili še preden sem se jaz zvalila iz postle. Jaz ne bom objavila poezije, ker mi je zaradi nevečtakorednih objav itak že padla branost in mi ne rabi še bolj. Bom pa nalimala link do fine pesmice, ki sem jo nalimala že milijonkrat.

And it's been an everlasting summer since we found each other

"Kva si tok bleda?"
Ker mi notr ne sije sonce, od namizne svetilke se te pa ne prime. (Mi pa sije sonce u lajfu, metaforično. Prsežem, js sm boljša od Prešerna).

Zdaj grem streljat ljudi in jamrat, da so vsi hekerji, ker jaz ne znam igrat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar