četrtek, 8. december 2016

Christmassing

Odkar imamo postavljeno smreko (po mnenju moje familije vsaj dva do tri tedne prekmalu), lahko zavzeto kupujem in diy-am darilca. To me dela blazno srečnega božičnega škratka (pa še velikosti sem približno taprave).

Jutri bi mogla it na kavo/čaj z Ano banano. Ampak ker me ima tolk rada in ker me je preveč pogrešala, mi je zatežila že danes. Če maš premal prjatlov, tko kot jaz, si sam zrihti izpit in avto pa te bo slej ko prej kdo rabu. V Gim Lit je spet smrdel po enolončnici, ampak baje so bli čufti. Men je oboje isto slabo. Obe z Ano banano sva imeli božičen svetr. What are the odds? Glede na to da obe večino decembra nosiva božične puloverje verjetno kar velike. "Ta pulover je dober, ker so gor ti rogi. Kva so? Rogovi."

Najprej sva šli v knjigarno po knjige za maturo (Ana, to se nardi na začetku leta, ne ko je mature že skor konc). Jaz sem pustila denarnico v avtu, da si ne bi ponesreč česa kupla (ker sem že tko superbroke. Hokus pokus, I'm brokus). Ker majo ene ful lepe svetleče kulije pa rokovnike pa mucke. Človek, ki je spizdil iz najinega bodočga parkirplaca je imel superusran avto. "Avto si upri!" pravi Ana.

Potem sva šli v v Arta, ampak so jim glih popravljal espresso mašino in mi stric ni mogu prnest ne kave, ne vroče čokolade, lahko sva dobili pa čaj (ki je bil božanski). Nardili sva še par selfijev in se pritoževali čez tipe, ki nama grejo na živce. Ani sem povedala, da me je Mateja obtožila, da ji bom ves vonj iz sveče izvohala, kar ji je blo smešn. Potem sva izvohavali vonj iz čajev.


Za kosilo sem jedla lazanjo. Potem sem šla na šiht, še prej pa v iStore težit zakaj mi že dva meseca ne dela iCloud (in so, mimogrede, ugotovil, da nisem samo jaz nesposobna ampak je jabok neki gnil). Zdaj sem doma in spet poslušam božično musko. Pogovarjam se s folkom, ki nima movie nighta in me ne ignorira.

Dunja: "Učeri sem šla pol z unim tipom nevem kam in so me sošolci iskal in so šli debili neumni Mambo Kingse vprašat če je kdo kej vidu Dunjo". To je približno tok carsko, kot Vesna, ki je na Čečkem spraševala, če ma "DJ" Prjatlco za zavrtet.

"Enkrat v Avstriji je biu un wc k počist dilo za tabo, in jaz ustanem in se tist začne vrtet. Sm misnla da sm pokvarla školjko."

Spila sem bananin smoothie, ampak je blo preveč mleka noter. Smrdim po kloru in otroških smrkljih. Lahko noč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar