torek, 13. december 2016

Rakun na bowlingu

Za vikend sem bila depresivna in tudi teden se ni začel nič drugače. Še posebej vesela sem bila ko mi je bus odpeljal pred nosom. Ponedeljkove vaje so kot običajno vključevale veliko dremanja in day dreaminga. Po končanem triinpol urnem pretvarjanju da sledim in da imam kaj pojma o nevretenčarjih, sem se spokala proti Tivoliju. Tam sta že čakala Tine in fetus, oba pripravljena in ogreta za napeto tekmo bowlinga. Kmalu sta se nam joinala tudi Samo in Dunja, kogar ni bilo mu je pa lahko žal. Dunja je igrala drugič v lajfu in so ji šle vse kugle v jašek, njen stil pa je bil zelo eleganten. Jaz sem bila kljub dolgoletnim izkušnjam in mnogim naslovom prvakinje v svoji kategoriji, v podobni situaciji. Samo je sprobal vse možne tehnike, tudi tiste manj dovoljene, ampak se mu je kar sralo, sploh ker je vse kugle zabrisal tok močno kot da je zadnja na svetu. Tine in fetus sta sicer naravna talenta, ampak imata tehniko še precej za spilit. Samo je "dobil žulj na mezinčku". Ko smo se počutil dost nabildane in smo bli ziher, da bomo naslednji dan imeli musklfiber, smo šli v center še na lučke in kuhančka. Samo je šel domov, ker "je bil preslab zrak".

Fuzbaler na bowlingu

Eleganca

Našli smo najbolj poceni kuhančka v celem centru. Sicer niso imeli grelnikov ob mizah, ampak smo pa dobili dekce. Fotkala sm jih in Tine je fotku mene. "Bod grda. Uspel ti je." S fetusom sva bila lačna, ker nisva jedla pice za sedem evrov na bowlingu, zato sva šla na burger za sedem evrov. Potem smo šli nazaj na železniško. Peli smo "Si že videl kdaj pingvina piti čaj?" in "Tukaj sem in jaham konja". Dunji je bilo vse smešno, pivo in kuhan vin imata namreč tak učinek. Ona je šla potem v drugo smer in je raje pela "Tukaj sem in jaham taksista." Nevem zakaj. Doma sem padla v postlo in zaspala pred deseto.


Danes je blo na vajah luštno. Po dveh mesecih mi je končno jasno kaj počnemo. V štirih urah ko sem bila frej sem pila kuhančka, jedla palačinke in spala na klopci sredi avle. Ljudje so me spraševali če sem okej, ker sem ležala k krava. Ko smo nehal gledat tiče sem šla domov, kjer so me mati pobarval nazaj na rjavo. Ker ni tok talentirana kot jaz sem nekje še vedno sivoblond in sličim na rakuna. I also have dark circles around my eyes and I like junk food. Original rakun.

Grem gledat risanke. Oink oink (al kako se rakuni oglašajo?)

Ni komentarjev:

Objavite komentar